Revenue Alley przystępuje do IAB Polska

Spółka Revenue Alley zajmująca się optymalizacją działań w internecie z wykorzystaniem systemów AdCarousel i Virtuose dołączyła do IAB Polska.

revenue_alleyPrzystąpiliśmy do IAB bo uważamy, że członkostwo w największej organizacji branżowej jest naturalną drogą funkcjonowania każdego biznesu internetowego. Revenue Alley ma jasno sprecyzowane cele obecności w tej organizacji, czyli po pierwsze aktywnie zabierać głos w ważnych dla nas sprawach i po drugie poprzez networking poszerzać nasz biznes – powiedział Przemysław Bartkowiak, President & Founder Revenue Alley.

System do optymalizacji kreacji AdCarousel to narzędzie, które pozwala ograniczać koszty przygotowania kreacji reklamowych i przy udziale algorytmów memetycznych tworzy tysiące kreacji. Następnie bez emisji wszystkich wybiera i publikuje te najlepiej klikalne przez użytkowników, bądź te, które najlepiej konwertują na sprzedaż.

Virtuose Lead Management Platform to z kolei platforma służąca do zarządzania kampaniami marketingowymi, dzięki niej można m.in. monitorować w czasie rzeczywistym wszystkie źródła pozyskiwania potencjalnych klientów.

Wpisy promowane

Wydarzenia

Brak Patronatów

Najnowsze wpisy

Scroll to Top