Revenue Alley przystępuje do IAB Polska

Opublikowano: 16 stycznia 2013. Kategoria: Rynek. Tagi: ,

Spółka Revenue Alley zajmująca się optymalizacją działań w internecie z wykorzystaniem systemów AdCarousel i Virtuose dołączyła do IAB Polska.

revenue_alleyPrzystąpiliśmy do IAB bo uważamy, że członkostwo w największej organizacji branżowej jest naturalną drogą funkcjonowania każdego biznesu internetowego. Revenue Alley ma jasno sprecyzowane cele obecności w tej organizacji, czyli po pierwsze aktywnie zabierać głos w ważnych dla nas sprawach i po drugie poprzez networking poszerzać nasz biznes – powiedział Przemysław Bartkowiak, President & Founder Revenue Alley.

System do optymalizacji kreacji AdCarousel to narzędzie, które pozwala ograniczać koszty przygotowania kreacji reklamowych i przy udziale algorytmów memetycznych tworzy tysiące kreacji. Następnie bez emisji wszystkich wybiera i publikuje te najlepiej klikalne przez użytkowników, bądź te, które najlepiej konwertują na sprzedaż.

Virtuose Lead Management Platform to z kolei platforma służąca do zarządzania kampaniami marketingowymi, dzięki niej można m.in. monitorować w czasie rzeczywistym wszystkie źródła pozyskiwania potencjalnych klientów.

Sylwester KozakRevenue Alley przystępuje do IAB Polska

Podziel się!

O autorze

Sylwester Kozak

Facebook Twitter Google+

Specjalista w zakresie marketingu opartego o promocję wiedzy i doświadczenia. Aktywnie prowadzi własne jak i zlecone serwisy internetowe. Przygotowuje koncepcje biznesowe i analizy rynkowe nowych projektów. Ma praktyczne doświadczenie z zakresu promocji, eCommerce, e-PR, SEO, SEM i prowadzenia projektów internetowych.