Rewanż Nike

6 czerwca ruszył drugi etap kampanii piłkarskiej Nike – „Rewanż”. Kampanię realizuje Dom Mediowy MindShare Polska oraz jego wyodrębniony dział reklamy cyfrowej – m digital.

Turniej Scorpion K.O. został rozstrzygnięty, ale zwycięska bramka strzelona przy użyciu fortelu, pozostawiła duży niedosyt wśród jego uczestników. Ronaldo, Figo i Roberto Carlos postanawiają zażądać rewanżu. Eric Cantona – gospodarz turnieju, wyraża na to zgodę, ustanawiając jednocześnie nowe reguły gry: wygrywa setny gol, gra toczy się bez klatki. Kto wyjdzie zwycięsko z tego pojedynku” O tym można przekonać się odwiedzając strone www.nikefootball.com

W drugiej cześci kampanii Nike wykorzystano kreację wykonaną w rzadko dotychczas stosowanej w polskim internecie technologii dhtml. Oryginalna kreacja emitowana jest na vortlach sportowych takich jak m.in. Sports, Sportel oraz serwisie mundialowym portalu Onet.pl. Powyższa kampania jest zresztą kolejną, wykorzystującą portal Onet.pl jako medium pozwalające zbudować szeroki zasięg wśród grupy docelowej Nike .

W kampanii wykorzystano również ciekawy baner flashowy umożliwiający internautom rewanż i strzelenie gola. Jest on emitowany m.in. na portalach Onet i Wirtualna Polska oraz w komunikatorze gagu-gadu.

Szczegółowe informacje na temat prawdziwego rewanżu internauci znajdą na http://www.nikefootbal.com. W serwisie można ponadto znaleźć wiele ciekawych informacji na temat zawodników, obejrzeć spoty reklamowe z drugiej fazy kampanii tv oraz ściągnąć ciekawe gadżety – wygaszacze ekranu, tapery i gry przygotowane przez firmę Nike dla fanów piłki nożnej.

http://www.nikefootbal.com

Wpisy promowane

Wydarzenia

Brak Patronatów

Najnowsze wpisy

Scroll to Top