6 czerwca ruszył drugi etap kampanii piłkarskiej Nike – „Rewanż”. Kampanię realizuje Dom Mediowy MindShare Polska oraz jego wyodrębniony dział reklamy cyfrowej – m digital.
Turniej Scorpion K.O. został rozstrzygnięty, ale zwycięska bramka strzelona przy użyciu fortelu, pozostawiła duży niedosyt wśród jego uczestników. Ronaldo, Figo i Roberto Carlos postanawiają zażądać rewanżu. Eric Cantona – gospodarz turnieju, wyraża na to zgodę, ustanawiając jednocześnie nowe reguły gry: wygrywa setny gol, gra toczy się bez klatki. Kto wyjdzie zwycięsko z tego pojedynku” O tym można przekonać się odwiedzając strone www.nikefootball.com
W drugiej cześci kampanii Nike wykorzystano kreację wykonaną w rzadko dotychczas stosowanej w polskim internecie technologii dhtml. Oryginalna kreacja emitowana jest na vortlach sportowych takich jak m.in. Sports, Sportel oraz serwisie mundialowym portalu Onet.pl. Powyższa kampania jest zresztą kolejną, wykorzystującą portal Onet.pl jako medium pozwalające zbudować szeroki zasięg wśród grupy docelowej Nike .
W kampanii wykorzystano również ciekawy baner flashowy umożliwiający internautom rewanż i strzelenie gola. Jest on emitowany m.in. na portalach Onet i Wirtualna Polska oraz w komunikatorze gagu-gadu.
Szczegółowe informacje na temat prawdziwego rewanżu internauci znajdą na http://www.nikefootbal.com. W serwisie można ponadto znaleźć wiele ciekawych informacji na temat zawodników, obejrzeć spoty reklamowe z drugiej fazy kampanii tv oraz ściągnąć ciekawe gadżety – wygaszacze ekranu, tapery i gry przygotowane przez firmę Nike dla fanów piłki nożnej.
Wpisy promowane
- Dlaczego akceptacja kart płatniczych jest kluczowa dla Twojego biznesu?Prężnie działające przedsiębiorstwa konkurują o uwagę i lojalność klientów, dlatego niezbędne staje się nie tylko oferowanie wysokiej jakości produktów czy ...
- Zalety Audi Perfect LeaseAudi Perfect Lease to propozycja dla tych, którzy pragną cieszyć się nowoczesnymi autami marki Audi, nie obciążając jednorazowo swojego budżetu. ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.