RIAL ALUGUSS Sp. z o.o. wdraża Microsoft Business Solutions

Opublikowano: 26 marca 2003. Kategoria: Rynek. Tagi: , , , ,

Microsoft Business Solutions poinformował, że RIAL ALUGUSS Sp. z o.o. , wiodący w Europie producent felg aluminiowych realizując inwestycję przeniesienia działalności produkcyjnej do Polski, wybrał system Microsoft Business Solutions-Axapta. Wdrożenie sytemu Axapta przeprowadza CSF Polska Sp. z o.o. certyfikowany partner Microsoft Business Solutions.

Wdrożenie systemu Axapta w Rial Aluguss Sp. z o.o. rozpoczęło się w październiku 2002 r. W lutym 2003 nastąpiło pełne uruchomienie oprogramowanie Microsoft Business Solutions. CSF Polska Sp. z o.o. wdrożył moduły:
gospodarka magazynowa – zaawansowana gospodarka magazynowa z wykorzystaniem kodów kreskowych, dotykowych paneli stosowanych w procesach logistycznych.
– planowanie i rozliczanie produkcji,
– moduły finansowe włącznie z kontrollingiem,
– handel i zaopatrzenie,
– CRM.
W trakcie wdrożenia system Axpata został udostępniony zdalnie pracownikom niemieckiej centrali firmy RIAL z możliwością obsługi w języku niemieckim.

„Decyzja o wdrożeniu kompleksowego systemu wspomagającego zarządzanie przedsiębiorstwem podyktowana była koniecznością wykorzystania rosnących mocy produkcyjnych naszej nowoczesnej fabryki i zwiększeniu dynamiki rozwoju organizacji. System Microsoft Business Solutions-Axapta wybraliśmy na podstawie doświadczeń z użytkowania systemu Microsoft Business Solutions-Xal w Niemczech” powiedział Jarosław Padysz, dyrektor finansowy Rial Aluguss Sp. z o.o. „Wybór CSF Polska Sp. z o.o. na partnera wdrożeniowego i współpraca z doświadczonymi konsultantami, zapewnia nam udane wdrożenie i profesjonalną obsługę”

http://www.navision.com/pl

Sylwester KozakRIAL ALUGUSS Sp. z o.o. wdraża Microsoft Business Solutions

Podziel się!

O autorze

Sylwester Kozak

Facebook Twitter Google+

Specjalista w zakresie marketingu opartego o promocję wiedzy i doświadczenia. Aktywnie prowadzi własne jak i zlecone serwisy internetowe. Przygotowuje koncepcje biznesowe i analizy rynkowe nowych projektów. Ma praktyczne doświadczenie z zakresu promocji, eCommerce, e-PR, SEO, SEM i prowadzenia projektów internetowych.