1 kwietnia wchodzi na ekrany polskich kin kontynuacja kultowego horroru ’Ring’. Premierze towarzyszy kampania reklamowa, prowadzona zarówno w mediach tradycyjnych jak i w Internecie.
Ze względu na charakter i tematykę filmu, główna kreacja kampanii internetowej emitowana jest tylko w nocy. Internauci, którzy po godzinie 22 wejdą na strony największych polskich portali zobaczą pełnoekranowy toplayer wzorowany na mrocznym trailerze filmu (kreacja wraz z dźwiękiem kilkukrotnie przekracza standardową wagę dla tego typu form reklamy, dlatego emitowana jest tylko internautom dysponującym stałym łączem).
Innowacyjność kampanii podkreśla dodatkowo sekwencyjna emisja reklam. Każdy, kto w nocy zobaczy toplayer – w dzień będzie miał szansę zobaczyć billboard przypominający, ściśle związany z treścią filmu (’Widziałeś Krąg. Zostało Ci 7 dni’).
Niestandardowym emisjom towarzyszy kampania przy wykorzystaniu komunikatora Gadu-gadu i serwisów filmowych
Media zaplanował i kupił mOne, specjalistyczny dział domu mediowego Mindshare, zajmujący się komunikacją one-to-one.
Wpisy promowane
- Oblicz ratę leasingu nowego SEAT-a i CUPRYPlanujesz wziąć leasing dla firm, ale nie jesteś pewien, którą opcję wybrać? Postaramy się rozjaśnić tę kwestię, skupiając się na ...
- Jak promować firmę w internecie?Często uważa się, że promocja firmy w internecie jest skomplikowana i wymaga dużych nakładów finansowych, jednak prawda jest taka, że ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.