1 kwietnia wchodzi na ekrany polskich kin kontynuacja kultowego horroru ‘Ring’. Premierze towarzyszy kampania reklamowa, prowadzona zarówno w mediach tradycyjnych jak i w Internecie.
Ze względu na charakter i tematykę filmu, główna kreacja kampanii internetowej emitowana jest tylko w nocy. Internauci, którzy po godzinie 22 wejdą na strony największych polskich portali zobaczą pełnoekranowy toplayer wzorowany na mrocznym trailerze filmu (kreacja wraz z dźwiękiem kilkukrotnie przekracza standardową wagę dla tego typu form reklamy, dlatego emitowana jest tylko internautom dysponującym stałym łączem).
Innowacyjność kampanii podkreśla dodatkowo sekwencyjna emisja reklam. Każdy, kto w nocy zobaczy toplayer – w dzień będzie miał szansę zobaczyć billboard przypominający, ściśle związany z treścią filmu (‘Widziałeś Krąg. Zostało Ci 7 dni’).
Niestandardowym emisjom towarzyszy kampania przy wykorzystaniu komunikatora Gadu-gadu i serwisów filmowych
Media zaplanował i kupił mOne, specjalistyczny dział domu mediowego Mindshare, zajmujący się komunikacją one-to-one.
Wpisy promowane
- Dlaczego apteki internetowe są tańsze od stacjonarnych?Dowiedz się, dlaczego internetowe apteki oferują tańsze produkty i zacznij oszczędzać już dzisiaj.
- Freelancer SEO – kim jest i jak znaleźć specjalistę od pozycjonowaniaByć może jesteś teraz na etapie wyboru wykonawcy i wahasz się, czy zlecić to zadanie freelancerowi SEO. Poniżej opisujemy ...
Wydarzenia
e-Commerce Polska awards
14.05.2021
Weź nasz patronat!
31.12.2021
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.