„Pensję na cały rok” od 15 stycznia można wygrać w promocji konsumenckiej marki Prima Finezja. Na wielbicieli kawy czeka aż 6 rocznych pensji w wysokości 30 000 złotych. Za koncepcję oraz organizację akcji odpowiada agencja marketingu relacji \DATA SOLUTIONS. Loteria promocyjna potrwa do 30 lipca br.
Nowa promocja konsumencka pod hasłem „Pensja na cały rok” jest elementem działań zintegrowanych prowadzonych dla kawy Prima Finezja i wynika z analizy insightu grupy docelowej marki. Celem akcji jest poszerzenie i utrwalenie relacji z klientami. Zadaniem agencji \DATA SOLUTIONS było z jednej strony budowanie relacji konsumentów z marką, ale przede wszystkim wzrost sprzedaży produktów. Akcja przekazuje konsumentom benefit w postaci spokoju i odprężenia jakie zapewnia roczna pensji i filiżanka kawy w towarzystwie znajomych.
Promocja konsumencka ma charakter multichannel. Aby bawić się wraz z Primą, należy zebrać 2 kody umieszczone na wewnętrznej stronie opakowań kaw objętych promocją. Wysyłanie kodów pocztą lub SMS-em na podany numer jest równoznaczne ze zgłoszeniem udziału w losowaniu 6. rocznych pensji w wysokości 30 000 oraz 30 000 zestawów filiżanek do kawy. Szczegóły akcji wraz z pełną listą produktów objętych promocją dostępne są na stronie www.primafinezja.pl.
Ideę akcji „Pensja na cały rok” oraz całościową obsługę promocji konsumenckiej prowadzi agencja \DATA SOLUTIONS, która z marką Prima Finezja związana jest od ponad 4 lat.
Wpisy promowane
- Na co zwrócić uwagę przy kredycie hipotecznym w 2024 roku?Marzysz o własnym mieszkaniu, ale nie masz wystarczających środków finansowych? To właśnie wtedy z pomocą przychodzi kredyt hipoteczny, czyli jedno ...
- Niezbędne narzędzie w każdej firmie – przewodnik po wózkach transportowychW przestrzeniach takich jak magazyny, fabryki czy warsztaty, gdzie codziennie zarządza się ciężkimi i nieporęcznymi przedmiotami i towarami, nieocenioną wartość ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.