„Pensję na cały rok” od 15 stycznia można wygrać w promocji konsumenckiej marki Prima Finezja. Na wielbicieli kawy czeka aż 6 rocznych pensji w wysokości 30 000 złotych. Za koncepcję oraz organizację akcji odpowiada agencja marketingu relacji \DATA SOLUTIONS. Loteria promocyjna potrwa do 30 lipca br.
Nowa promocja konsumencka pod hasłem „Pensja na cały rok” jest elementem działań zintegrowanych prowadzonych dla kawy Prima Finezja i wynika z analizy insightu grupy docelowej marki. Celem akcji jest poszerzenie i utrwalenie relacji z klientami. Zadaniem agencji \DATA SOLUTIONS było z jednej strony budowanie relacji konsumentów z marką, ale przede wszystkim wzrost sprzedaży produktów. Akcja przekazuje konsumentom benefit w postaci spokoju i odprężenia jakie zapewnia roczna pensji i filiżanka kawy w towarzystwie znajomych.
Promocja konsumencka ma charakter multichannel. Aby bawić się wraz z Primą, należy zebrać 2 kody umieszczone na wewnętrznej stronie opakowań kaw objętych promocją. Wysyłanie kodów pocztą lub SMS-em na podany numer jest równoznaczne ze zgłoszeniem udziału w losowaniu 6. rocznych pensji w wysokości 30 000 oraz 30 000 zestawów filiżanek do kawy. Szczegóły akcji wraz z pełną listą produktów objętych promocją dostępne są na stronie www.primafinezja.pl.
Ideę akcji „Pensja na cały rok” oraz całościową obsługę promocji konsumenckiej prowadzi agencja \DATA SOLUTIONS, która z marką Prima Finezja związana jest od ponad 4 lat.
Wpisy promowane
- Integracja procesów księgowych z wykorzystaniem ERP enova365: Możliwości i korzyści.System enova365 jest innowacyjnie zaprojektowanym narzędziem, które działa jako oprogramowanie ERP na potrzeby realizacji różnych procesów księgowych. Jego dużą zaletą ...
- Proces zakupu nieruchomości w Dominikanie dla obcokrajowcówChcesz ulokować swoje oszczędności w bezpieczny sposób, pozwalając im na siebie zarabiać? A możesz szukasz dla siebie miejsca, w którym ...
Wydarzenia
Weź nasz patronat!
31.12.2023
Najnowsze wpisy
- Rusza „NAJtaniej” w aplikacji ERLIPlatforma zakupowa ERLI uruchomiła w swojej aplikacji sekcję „NAJtaniej”. Codziennie znajdą w niej nowe najkorzystniejsze oferty – każda z nich ...
- Paweł Fornalski (IdoSell) zainwestował 5 mln. zł. w polską platformę e-commerce TakeDropTakeDrop.pl – polska platforma dropshippingowa – założona przez Tomasza Niedźwieckiego i Adriana Księżarczyka zdobyła pierwszego dużego inwestora. Pakiet 20 proc. ...
- Shoper: skorygowany zysk EBITDA ponownie z rekordowym wzrostemShoper, platforma e-commerce do prowadzenia sklepów internetowych, opublikował rekordowe wyniki za II kwartał i I półrocze 2023 roku. Firma odnotowała ...
- Szymon Marciniak został ambasadorem Mennicy SkarbowejSzymon Marciniak – został ambasadorem Mennicy Skarbowej, firmy w Polsce sprzedającej złoto inwestycyjne oraz inne metale szlachetne, spółki notowanej na ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.