Rowery Merida promowane przez AMP Media

Opublikowano: 23 kwietnia 2014. Kategoria: Rynek. Tagi: , ,

Wraz z rozpoczęciem sezonu rowerowego jedna z popularniejszych marek rowerowych – Merida – rozpoczęła akcję promocyjną w internecie. Za działania odpowiada AMP Media.

AMP Media jest odpowiedzialna za realizację, począwszy od opracowania koncepcji, przygotowania kreacji graficznych, przez zaprojektowanie mediów i ostatecznie prowadzenie działań.

Zrzut ekranu 2014-04-23 o 18.05.07

Kampania dla Merida Polska prowadzona jest na największych portalach tematycznych, w wyszukiwarce dzięki AdWords, Facebooku oraz w serwisach z kuponami rabatowymi. Działania mają na celu również budowę bazy mailingowej, zachętą do zapisania się do newslettera jest darmowy poradnik „Jak zostać mistrzem” ze wskazówkami mistrza i mistrzyni świata startujących na rowerach Merida: Rui Costy (kolarstwo szosowe) i Gunn-Rity Dahle Flesji (MTB).

Organizując kampanię reklamową prowadzimy zakup mediów w modelu RTB wykorzystując nasze autorskie narzędzie RTB Tracker. Rozwiązanie to umożliwia dotarcie z przekazem reklamowym do ściśle wyselekcjonowanej grupy odbiorców, której zainteresowania, zbadane na podstawie dotychczasowej aktywności w sieci, są zbieżne z ofertą klienta – powiedział Maciej Dądela z Grupy AMP Media.

Sylwester KozakRowery Merida promowane przez AMP Media

Podziel się!

O autorze

Sylwester Kozak

Facebook Twitter Google+

Specjalista w zakresie marketingu opartego o promocję wiedzy i doświadczenia. Aktywnie prowadzi własne jak i zlecone serwisy internetowe. Przygotowuje koncepcje biznesowe i analizy rynkowe nowych projektów. Ma praktyczne doświadczenie z zakresu promocji, eCommerce, e-PR, SEO, SEM i prowadzenia projektów internetowych.