Rowery Merida promowane przez AMP Media

Wraz z rozpoczęciem sezonu rowerowego jedna z popularniejszych marek rowerowych – Merida – rozpoczęła akcję promocyjną w internecie. Za działania odpowiada AMP Media.

AMP Media jest odpowiedzialna za realizację, począwszy od opracowania koncepcji, przygotowania kreacji graficznych, przez zaprojektowanie mediów i ostatecznie prowadzenie działań.

Zrzut ekranu 2014-04-23 o 18.05.07

Kampania dla Merida Polska prowadzona jest na największych portalach tematycznych, w wyszukiwarce dzięki AdWords, Facebooku oraz w serwisach z kuponami rabatowymi. Działania mają na celu również budowę bazy mailingowej, zachętą do zapisania się do newslettera jest darmowy poradnik „Jak zostać mistrzem” ze wskazówkami mistrza i mistrzyni świata startujących na rowerach Merida: Rui Costy (kolarstwo szosowe) i Gunn-Rity Dahle Flesji (MTB).

Organizując kampanię reklamową prowadzimy zakup mediów w modelu RTB wykorzystując nasze autorskie narzędzie RTB Tracker. Rozwiązanie to umożliwia dotarcie z przekazem reklamowym do ściśle wyselekcjonowanej grupy odbiorców, której zainteresowania, zbadane na podstawie dotychczasowej aktywności w sieci, są zbieżne z ofertą klienta – powiedział Maciej Dądela z Grupy AMP Media.

Wpisy promowane

  • Jak wysłać paczkę do Niemiec?
    Niemcy to ponad 83-milionowy kraj, który jest największym sąsiadem, a zarazem jednym z największych partnerów handlowych Polski. Nasza gospodarka jest ...
  • Dealer samochodów – jak wybrać najlepszego?
    Zakup samochodu to duża inwestycja, dlatego przed podpisaniem umowy warto poświęcić trochę czasu na znalezienie najlepszej oferty. Nie chodzi tutaj ...

Wydarzenia

Weź nasz patronat!
31.12.2021

Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.

Przewiń do góry