Rozbudowa serwisu kluczem do zwiększenia popularności

Opublikowano: 11 października 2005. Kategoria: Rynek. Tagi: ,

Od września użytkownicy portalu meble.pl, oprócz korzystania m.in. z katalogu prawie 400 zarejestrowanych firm meblarskich, zapoznawania się z aktualnościami na temat najnowszych trendów w projektowaniu mebli czy informacjami z branży, mogą również przeglądać szczegółową ofertę produktów pochodzących od firm zarejestrowanych w portalu.

Rozszerzenie funkcjonalności portalu o katalog produktów okazało się realnym zwiększeniem jego przydatności dla odbiorców co potwierdzają statystyki serwisu.

W ciągu miesiąca od uruchomienia nowego katalogu, liczba wizyt osiągnęła prawie 100.000 i była większa w stosunku do poprzednich miesięcy nawet o 30%. Znacznie wzrosła również długość wizyt oraz ilość przeglądanych podstron.

Prezentacja produktów podzielonych na poszczególne kategorie (np. meble kuchenne, biurowe, łazienkowe) to nie tylko nowa forma promocji, ale również dobry probierz obecnych trendów i kierunków designerskich w polskim meblarstwie. Wdrożona funkcjonalność jest dlatego bardzo przydatna zarówno dla przedstawicieli branży, ich partnerów biznesowych, jak i dla klientów indywidualnych, podejmujących decyzje zakupu.

Jak twierdzi Jarosław Czarnik, Dyrektor Zarządzający portalu: 'Nowa funkcjonalność jest kolejnym etapem strategicznego rozwoju serwisu, który będąc już w tej chwili największym internetowym portalem branży meblarskiej w Polsce, ma za zadanie skupianie społeczności branżowej oraz stanowić realną pomoc dla klientów indywidualnych podejmujących decyzje zakupowe.'

http://www.meble.pl

Sylwester KozakRozbudowa serwisu kluczem do zwiększenia popularności

Podziel się!

O autorze

Sylwester Kozak

Facebook Twitter Google+

Specjalista w zakresie marketingu opartego o promocję wiedzy i doświadczenia. Aktywnie prowadzi własne jak i zlecone serwisy internetowe. Przygotowuje koncepcje biznesowe i analizy rynkowe nowych projektów. Ma praktyczne doświadczenie z zakresu promocji, eCommerce, e-PR, SEO, SEM i prowadzenia projektów internetowych.