12 października br. rozpoczęła się jesienna kampania reklamowa portalu INTERIA.PL. Prowadzone w telewizji, radiu, prasie i Internecie działania promocyjne mają przede wszystkim wzmocnić świadomość istnienia serwisów i usług portalu wśród polskich użytkowników sieci.
Charakterystycznym elementem graficznym kampanii odbywającej się pod hasłem 'INTERIA.PL. Kliknij po więcej’ jest strzałka-kursor, znak budzący jednoznacznie skojarzenia z komputerem i Internetem. W reklamach ten symbol pojawia się w postaci spersonifikowanej i prezentuje różne ludzkie zachowania. Ma w dowcipny sposób kierować uwagę odbiorcy w stronę Internetu.
– Na przykładzie wybranych serwisów i usług pokazujemy różnorodność oferty portalu. Kierujemy nasz przekaz do szerokiej grupy odbiorców, którym chcemy pokazać, że w INTERIA.PL znajdą mnóstwo ciekawych serwisów i użytecznych usług. Liczymy na to, że w wyniku działań promocyjnych więcej użytkowników Internetu dowie się, że w naszym portalu znajdą serwisy, z których istnienia być może do tej pory nie zdawali sobie sprawy – wyjaśnia Grzegorz Wójcik, wiceprezes zarządu INTERIA.PL.
Akcja promocyjna potrwa do końca listopada br. Jej największe nasilenie nastąpi w ciągu najbliższych trzech, czterech tygodni.
Kampania telewizyjna obejmie spoty w TVP 1, TVP 2, MTV i Vivie oraz billboardy sponsorskie w Telewizji Polsat i Tele 5. Kampania radiowa będzie prowadzona na antenie radia RMF FM i RMF Maxx. W tym samym czasie będzie trwać kampania w prasie, na łamach prawie 30 tytułów prasy opiniotwórczej, kobiecej, komputerowej i młodzieżowej, np.: Bussinesman Magazine, Wiedza i Życie, Gazeta Prawna, Życie Warszawy, Film, Elle, Nowa Fantastyka i Komputer Świat.
W wybranych aglomeracjach będzie prowadzona kampania outdoorowa, która obejmie citylighty oraz reklamę na autobusach. Towarzyszyć jej będzie akcja indoorowa w ponad dwustu szkołach i na ponad stu uczelniach. Uzupełnieniem akcji prowadzonej w mediach tradycyjnych będą działania w Internecie, którymi zostanie objętych kilkanaście witryn, m.in. tygodnika Wprost, Wirtualnych Mediów, Newsweeka, Dziewczyny i Cogito.
Kampania pokazuje bogactwo zasobów portalu i różnorodność jego oferty, toteż na layoutach i w reklamach prasowych pojawiają się nawiązania do popularnych serwisów i usług jak m.in.: Poczta, Pogoda, Sport, Kobieta, Poczta, Teledyski, Giełda, Waluty, Film, Tłumacz i Motoryzacja.
Strategiczne założenia kampanii są wynikiem badań prowadzonych na przestrzeni ostatnich miesięcy. Przygotowaniem kreacji i produkcją zajęła się wyłoniona w przetargu agencja ART FM, zakupem mediów – INTERIA.PL.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.