Trwa kampania wprowadzająca na polski rynek kolekcję pościeli Getzzz zaprojektowanej przez młodych polskich artystów. Akcja wykorzystuje niestandardowe formy promocji, w tym advergames (http://www.getzzz.pl/gry/upolujzwierzaka/). Za marketing on-line wykorzystujący rozrywkę odpowiada agencja Ostryga.
– Stworzona przez nas gra skupiona jest wokół samego produktu, co sprawia, że zapamiętywalność marki jest znacznie wyższa niż przy łagodnym product placemencie. Rozwiązanie to zarekomendowaliśmy ze względu na fakt, że jest to kampania launchowa, której zadaniem jest zapoznanie odbiorców z marką i jej charakterem – mówi Jacek Jankowski, Brand Manager marki Ostryga.
Głównym kanałem sprzedaży i prowadzenia działań marketingowych marki Getzzz jest Internet. Producenci postawili na prosty system zamówień on-line, przejrzystą stronę www oraz marketing rozrywkowy w sieci, który najlepiej oddaje charakter marki. Pomysł na nową kolekcję polega na dopasowaniu jej do użytkowników, a nie przestrzeni. Pomysłodawcami i twórcami marki Getzzz są osoby od lat związane z branżą marketingu: Wojciech Borowski, były dyrektor zarządzający agencji McCann Erickson Polska, oraz Paweł Trepczyński, były właściciel firmy SLF.
Ostryga specjalizuje się w budowaniu wizerunku marek w Internecie i promocji on-line przez rozrywkę.
www.ostryga.pl
Wpisy promowane
- Lojalny Klient korzyścią dla Twojej firmyW dzisiejszym świecie biznesu, w którym rywalizacja jest coraz bardziej zacięta, kluczem do sukcesu jest nie tylko pozyskanie nowych klientów, ...
- Polecane samochody do miasta w atrakcyjnym finansowaniuMałe samochody osobowe od lat cieszą się ogromną popularnością wśród mieszkańców dużych miast i aglomeracji. Mając na uwadze potrzeby dynamicznego ...
Wydarzenia
19. edycja Studenckiego Festiwalu Informatycznego
04.04.2024 - 06.04.2024
Najnowsze wpisy
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
- Restimo pozyskuje 2 mln zł na dalszą cyfryzację gastronomiiRestimo ogłosiło dzisiaj zamknięcie drugiej rundy inwestycyjnej na etapie seed w wysokości 2 mln zł od prywatnych inwestorów. Spółka stworzyła ...
- Nest Bank i Shoper wspólnie wspierają e-przedsiębiorcówShoper nawiązał współpracę z Nest Bankiem. Dzięki temu klienci Shoper mogą skorzystać z oferty konta, limitu lub kredytu firmowego w ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.