Rozwiązanie WCM firmy FileNET zwiększa sprzedaż o 600%

Opublikowano: 25 października 2002. Kategoria: Rynek. Tagi: , , , ,

Firma FileNET Corporation (Nasdaq: FILE) ogłosiła, że firma Atkins Nutritional Inc. , dostawca produktów i usług opartych na technologii żywieniowej kładącej nacisk na kontrolę węglowodanów, zwiększyła funkcjonalność swojej witryny WWW dzięki wykorzystaniu rozwiązania WCM (Web Content Management) firmy FileNET.

Prosta w użyciu, skalowalna aplikacja WCM firmy FileNET stanowi podstawę nowej witryny oraz całego mechanizmu eCommerce firmy Atkins. Obsługuje ona również pakiet interaktywnych funkcji dostępnych dla 500 000 zarejestowanych użytkowników witryny. Rozwiązanie zostało zaprojektowane i wdrożone przez partnera firmy FileNET z sieci ValueNET, firmę Digital Pulp, Inc. Wdrożenie w witrynie firmy Atkins, zawierającej 7 000 stron, wymagało dostosowania odpowiednich funkcji do wyjątkowych wymagań firmy Atkins. Nowa witryna notuje dziennie 1,5 miliona wizyt.

„Stopa zwrotu z inwestycji przekroczyła nasze oczekiwania dziesięciokrotnie w ciągu pierwszych sześciu miesięcy od uruchomienia witryny obsługiwanej za pomocą oprogramowania WCM firmy FileNET” stwierdził Brian Engler, menedżer do spraw technologii sieci WWW w firmie Atkins Nutritional Inc. „Sprzedaż online wzrosła ze 100-150 zamówień dziennie do około 800-900 zamówień dziennie, a czasami dochodzi do poziomu 1 500 zamówień dziennie.

Technologia firmy FileNET daje klientom dostęp do większej liczby wiarygodnych informacji, dzięki którym mogą podejmować decyzje żywieniowe. Właśnie to w ogromny sposób wpłynęło na naszą sprzedaż online”.

Rozwiązanie WCM firmy FileNET umożliwiło, podmiotom dostarczającym firmie Atkins dane do witryny internetowej, znacznie skrócenie czasu wymaganego do aktualizacji danych pod adresem www.atkinscenter.com. Czas został skrócony z trzech tygodni do maksymalnie jednego dnia. Było to możliwe dzięki wyeliminowaniu dodatkowego etapu ręcznego kodowania oraz ładowania danych HTML przez pracowników firmy Atkins zajmujących się obsługa witryny WWW. Dzięki oprogramowaniu WCM firmy FileNET, dostawcy danych dla firmy Atkins mogą obecnie tworzyć, edytować oraz usuwać materiały w obrębie predefiniowanych szablonów, wykorzystując bezpieczne środowisko z prostym w użyciu interfejsem. Autoryzowani użytkownicy logują się do systemu z wykorzystaniem swojego identyfikatora i hasła z dowolnej przeglądarki internetowej, dzięki czemu pracownicy firmy Atkins mogą zarządzać danymi zarówno z pracy, jak i ze swoich domowych biur. Nie jest wymagana żadna wiedza na temat kodu HTML, zaś aktualizacje materiałów umieszczane są w sieci za pomocą pojedynczego „kliknięcia” myszą. W rezultacie dane zawsze są aktualne, zaś dostawcy danych mogą przeprowadzać ich aktualizacje z niespotykaną dotychczas szybkością i wydajnością.

„Nie jest to bynajmniej zwykła witryna WWW” stwierdził Engler. „Dzięki wykorzystaniu oprogramowania WCM firmy FileNET mogliśmy utworzyć nowe narzędzia w sekcji ’My Atkins', takie jak książka kucharska online, zawierająca ponad 500 przepisów. Dzięki temu osoby odwiedzające naszą witrynę mają możliwość zapisać swoje recepty. Funkcja listy zakupów pozwala z kolei na przekształcenie przepisu w listę zakupów, którą można wydrukować i wykorzystać w sklepie. Sekcja 'My Journal' pozwala użytkownikom śledzić spadek wagi i planować czynności w oparciu o wprowadzane własne informacje”. Oprogramowanie WCM firmy FileNET ułatwia również prezentację bardzo szczegółowych opisów produktów firmy Atkins zawierających dokładne informacje żywieniowe w czytelnej i jednolitej formie w całej witrynie.
„Dzięki oprogramowaniu WCM firmy FileNET, nasza witryna WWW umożliwia nam przyszły rozwój i pozwala na łatwe dodawanie ciekawych, nowych funkcji interaktywnych” stwierdził Engler. „Firma FileNET i firma Atkins gwarantują, że centrum www.atkinscenter.com będzie zawsze źródłem świeżych, pomocnych informacji dotyczących naszej polityki żywieniowej znanej pod nazwą Atkins Nutritional Approach)”.

http://www.atkinscenter.com

Sylwester KozakRozwiązanie WCM firmy FileNET zwiększa sprzedaż o 600%

Podziel się!

O autorze

Sylwester Kozak

Facebook Twitter Google+

Specjalista w zakresie marketingu opartego o promocję wiedzy i doświadczenia. Aktywnie prowadzi własne jak i zlecone serwisy internetowe. Przygotowuje koncepcje biznesowe i analizy rynkowe nowych projektów. Ma praktyczne doświadczenie z zakresu promocji, eCommerce, e-PR, SEO, SEM i prowadzenia projektów internetowych.