Crowley Data Poland, operator telekomunikacyjny, dostawca rozwiązań dostępu do Internetu, transmisji danych i głosu w Polsce zaoferował usługi VPN (Wirtualnych Sieci Prywatnych) oparte na technologii MPLS (Multiprotocol Label Switching). Dzisiaj Crowley umożliwia Klientom korzystającym z VPN, usługę back-up – automatyczne zestawienie połączenia zapasowego w przypadku awarii łącza.
Wprowadzone przez Crowley Data Poland pod koniec 2000 roku nowatorskie usługi VPN (Wirtualnych Sieci Prywatnych) pozwalają połączyć wiele lokalnych sieci komputerowych Klienta w jedną spójną infrastrukturę, umożliwiającą wymianę danych. VPN oparty jest na koncepcji sieciowej, w której użytkownik dzierżawi jedynie lokalne łącza dostępowe do sieci miejskiej, zamiast wielu połączeń typu punkt-punkt. Łączone sieci mogą się znajdować w obrębie jednego, bądź kilku miast a nawet państw. Jest to idealne rozwiązanie dla firm, które posiadają wiele oddalonych od siebie oddziałów, ściśle współpracują z firmami partnerskimi, bądź potrzebują stałego kontaktu z centralą leżącą poza granicami kraju.
W chwili obecnej CDP oferuje także możliwość automatycznie zestawianego połączenia zapasowego tzw. back-up, w przypadku awarii łącza podstawowego. W tym celu wykorzystuje się sieci ISDN. Pozwala to na utrzymanie połączeń bez konieczności ponoszenia dodatkowych inwestycji w sprzęt.
„Usługa pozwala firmom na utrzymanie łączności w sieci VPN minimalnym nakładem kosztów, nawet w przypadku awarii jednego z łączy. Nie jest wymagane utrzymywanie dwóch niezależnych stałych łączy VPN do każdej lokalizacji – dopiero w przypadku awarii zestawiane jest połączenie zapasowe” – mówi Robert Idziak, kierownik Zespołu Produktów i Analiz Crowley Data Poland
Wpisy promowane
- Optymalne zarządzanie tekstyliami to lepsze planowanie i przejrzyste kosztyZarządzanie tekstyliami to m. in. także korzystanie z outsourcingu oferowanego przez profesjonalnego dostawcę usług tekstylnych. Użytkownik przede wszystkim pozbywa się ...
- Naklejki reklamowe z logo firmy: jak stworzyć spójny i rozpoznawalny wizerunek?Branding firmy to wartość niematerialna, która w dzisiejszych, mocno konkurencyjnych czasach nieoceniona. Każdy z nas zna marki, których nazwa od ...
Wydarzenia
Brak PatronatówNajnowsze wpisy
- Nowe przepisy w zakresie komunikacji elektronicznej: Co zmieni się od listopada 2024 roku?Listopad 2024 przyniesie istotne zmiany w prawie komunikacji elektronicznej. Nowa ustawa, zwana PKE (Prawo Komunikacji Elektronicznej), wprowadza jednolite regulacje dotyczące ...
- Click to Pay w PayUClick to Pay to nowoczesne rozwiązanie płatnicze, które jest już dostępne w systemie PayU. Umożliwia ono właścicielom kart Mastercard szybkie ...
- Shoper prezentuje wyniki finansowe: wartość transakcji przekroczyła 10 mld zł w tym rokuShoper, dostawca rozwiązań e-commerce w modelu SaaS w Polsce, opublikował wyniki finansowe za trzeci kwartał oraz pierwsze dziewięć miesięcy 2024 ...
- Zalando: wzrosty w trzecim kwartale w B2C i B2BFirma Zalando w trzecim kwartale odnotowała silny wzrost w obu wektorach wzrostu: B2C i B2B, napędzany rosnącym popytem konsumentów przy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.