Rozwój usług VPN w Crowley

Opublikowano: 22 maja 2003. Kategoria: Rynek. Tagi: , ,

Crowley Data Poland, operator telekomunikacyjny, dostawca rozwiązań dostępu do Internetu, transmisji danych i głosu w Polsce zaoferował usługi VPN (Wirtualnych Sieci Prywatnych) oparte na technologii MPLS (Multiprotocol Label Switching). Dzisiaj Crowley umożliwia Klientom korzystającym z VPN, usługę back-up – automatyczne zestawienie połączenia zapasowego w przypadku awarii łącza.

Wprowadzone przez Crowley Data Poland pod koniec 2000 roku nowatorskie usługi VPN (Wirtualnych Sieci Prywatnych) pozwalają połączyć wiele lokalnych sieci komputerowych Klienta w jedną spójną infrastrukturę, umożliwiającą wymianę danych. VPN oparty jest na koncepcji sieciowej, w której użytkownik dzierżawi jedynie lokalne łącza dostępowe do sieci miejskiej, zamiast wielu połączeń typu punkt-punkt. Łączone sieci mogą się znajdować w obrębie jednego, bądź kilku miast a nawet państw. Jest to idealne rozwiązanie dla firm, które posiadają wiele oddalonych od siebie oddziałów, ściśle współpracują z firmami partnerskimi, bądź potrzebują stałego kontaktu z centralą leżącą poza granicami kraju.

W chwili obecnej CDP oferuje także możliwość automatycznie zestawianego połączenia zapasowego tzw. back-up, w przypadku awarii łącza podstawowego. W tym celu wykorzystuje się sieci ISDN. Pozwala to na utrzymanie połączeń bez konieczności ponoszenia dodatkowych inwestycji w sprzęt.

„Usługa pozwala firmom na utrzymanie łączności w sieci VPN minimalnym nakładem kosztów, nawet w przypadku awarii jednego z łączy. Nie jest wymagane utrzymywanie dwóch niezależnych stałych łączy VPN do każdej lokalizacji – dopiero w przypadku awarii zestawiane jest połączenie zapasowe” – mówi Robert Idziak, kierownik Zespołu Produktów i Analiz Crowley Data Poland

http://www.crowley.pl

Sylwester KozakRozwój usług VPN w Crowley

Podziel się!

O autorze

Sylwester Kozak

Facebook Twitter Google+

Specjalista w zakresie marketingu opartego o promocję wiedzy i doświadczenia. Aktywnie prowadzi własne jak i zlecone serwisy internetowe. Przygotowuje koncepcje biznesowe i analizy rynkowe nowych projektów. Ma praktyczne doświadczenie z zakresu promocji, eCommerce, e-PR, SEO, SEM i prowadzenia projektów internetowych.