RTV EURO AGD uruchomiło nowy sklep internetowy www.euro.com.pl. Twórcą koncepcji funkcjonalnej oraz kreacji jest agencja interaktywna Adv.pl. Współpraca objęła consulting e-marketingowy związany z funkcjonalnością i ergonomią nowej witryny oraz stworzenie całościowej koncepcji graficznej.
Podczas projektowania serwisu szczególną uwagę poświęcono dwóm aspektom, wyjątkowo istotnym dla grupy docelowej: bezpieczeństwu zakupów i korzystania ze sklepu internetowego oraz przyjazności witryny, rozumianej jako funkcjonalność, ergonomia i przejrzystość.
„Wygląd siedliska w znacznym stopniu buduje zaufanie do serwisu oraz przyczynia się do wzrostu lojalności klientów. Z tego też powodu, w konstrukcji architektury informacyjnej projektu kierowaliśmy się zasadą: „nie każ Klientowi zastanawiać się nad tym, co ma robić.” – mówi Konrad Pankiewicz, Dyrektor Zarządzający Adv.pl.
Na uwagę zasługuje zastosowanie opcjonalnego trybu pomocy, dzięki któremu internauta może znaleźć na witrynie kontekstowo umieszczone podpowiedzi. Rozwiązanie powstało głównie z myślą o mało doświadczonych użytkownikach, którzy po najechaniu na określony element, mogą zapoznać się z jego szczegółowym opisem. Dodatkowym ułatwieniem jest wielokanałowy kontakt z obsługą sklepu. Oprócz infolinii internauta może skontaktować się z handlowcem także za pomocą poczty elektronicznej.
„Proces sprzedaży w Internecie różni się od procesu w tradycyjnym kanale dystrybucji. Dlatego, aby sprostać oczekiwaniom Klientów, należało położyć nacisk przede wszystkim na prostotę i przyjazność serwisu internetowego,
a także konieczność zachowania podobnej jakości pomocy i doradztwa jak w naszych sklepach.” – mówi Tomasz Siedlecki, Dyrektor Marketingu RTV EURO AGD. „Wierzymy, że prostota obsługi, szeroki asortyment oraz fachowe doradztwo są tymi czynnikami, które pozwolą nam równie skutecznie jak w sklepach fizycznych walczyć o Klienta on-line”.
www.euro.com.pl
Wpisy promowane
- Niezbędne narzędzie w każdej firmie – przewodnik po wózkach transportowychW przestrzeniach takich jak magazyny, fabryki czy warsztaty, gdzie codziennie zarządza się ciężkimi i nieporęcznymi przedmiotami i towarami, nieocenioną wartość ...
- Jak agencja marketingowa Directan Plus pomaga firmom w pozyskiwaniu cennych leadów sprzedażowychPozyskiwanie leadów sprzedażowych stanowi podstawowy element każdej strategii marketingowej. Lead to potencjalny klient, który wykazał zainteresowanie usługą lub produktem poprzez ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.