RTV EURO AGD sprzedaje w Internecie

RTV EURO AGD uruchomiło nowy sklep internetowy www.euro.com.pl. Twórcą koncepcji funkcjonalnej oraz kreacji jest agencja interaktywna Adv.pl. Współpraca objęła consulting e-marketingowy związany z funkcjonalnością i ergonomią nowej witryny oraz stworzenie całościowej koncepcji graficznej.
Podczas projektowania serwisu szczególną uwagę poświęcono dwóm aspektom, wyjątkowo istotnym dla grupy docelowej: bezpieczeństwu zakupów i korzystania ze sklepu internetowego oraz przyjazności witryny, rozumianej jako funkcjonalność, ergonomia i przejrzystość.

„Wygląd siedliska w znacznym stopniu buduje zaufanie do serwisu oraz przyczynia się do wzrostu lojalności klientów.  Z tego też powodu, w konstrukcji architektury informacyjnej projektu kierowaliśmy się zasadą: „nie każ Klientowi zastanawiać się nad tym, co ma robić.” – mówi Konrad Pankiewicz, Dyrektor Zarządzający Adv.pl.

Na uwagę zasługuje zastosowanie opcjonalnego trybu pomocy, dzięki któremu internauta może znaleźć na witrynie kontekstowo umieszczone podpowiedzi. Rozwiązanie powstało głównie z myślą o mało doświadczonych użytkownikach, którzy po najechaniu na określony element, mogą zapoznać się z jego szczegółowym opisem. Dodatkowym ułatwieniem jest wielokanałowy kontakt z obsługą sklepu. Oprócz infolinii internauta może skontaktować się z handlowcem także za pomocą poczty elektronicznej.

„Proces sprzedaży w Internecie różni się od procesu  w tradycyjnym kanale dystrybucji. Dlatego, aby sprostać oczekiwaniom Klientów, należało położyć nacisk przede wszystkim na prostotę i przyjazność serwisu internetowego,
a także konieczność zachowania podobnej jakości pomocy i doradztwa jak w naszych sklepach.” – mówi Tomasz Siedlecki, Dyrektor Marketingu RTV EURO AGD. „Wierzymy, że prostota obsługi, szeroki asortyment oraz fachowe doradztwo są tymi czynnikami, które pozwolą nam równie skutecznie jak w sklepach fizycznych walczyć o Klienta on-line”.
www.euro.com.pl

Wpisy promowane

Wydarzenia

Brak Patronatów

Najnowsze wpisy

Scroll to Top