Rusza Cyberbonus dla sprzedawców

Opublikowano: 1 kwietnia 2003. Kategoria: Rynek. Tagi: , ,

Pod hasłem „Kierunek Laponia” rusza Cyberbonus 2003 – program motywacyjny adresowany do sprzedawców sprzętu komputerowego Fujitsu Siemens Computers. W tym roku opracowanie koncepcji oraz całość obsługi programu przejęła firma Webtel, do tej pory obsługująca Cyberbonusa od strony narzędzi interaktywnych.

Cyberbonus 2003 to wiele zmian, nowości, niespodzianek i kolejna fascynująca wyprawa. Tym razem najaktywniejsi uczestnicy programu wyruszą na podbój Laponii – krainy jednego z najstarszych narodów Europy, w którego języku nie istnieje słowo wojna, jest za to prawie 90 słów na określenie odmian śniegu. Zanim jednak Cybergracze będą mogli podziwiać unikalną przyrodę Laponii i niezwykłą kulturę Saamów, muszą zarejestrować się w serwisie internetowym programu pod adresem http://www.cyberbonus.pl.

Serwis jest podstawowym narzędziem Cyberbonusa, w którym gracze rejestrują sprzedaż, wybierają nagrody z przygotowanego dla nich katalogu oraz gromadzą lappy (wirtualne pieniądze) na bilet do Laponii. Serwis to także wygodna dla obu stron platforma komunikacji organizatorów z uczestnikami. Można tam znaleźć między innymi najświeższe informacje dotyczące firmy Fujitsu Siemens Computers i jej produktów, ciekawostki o Laponii oraz ilustrowany zdjęciami reportaż z wyprawy treckingowej w głąb Afryki, z której niedawno wrócili laureaci poprzedniej edycji programu.

Przez cały czas trwania programu, od 26 marca do 31 grudnia 2003 roku, uczestnicy będą mogli również brać udział w dodatkowych konkursach i promocjach oraz spotkaniach szkoleniowych i integracyjnych.

Cyberbonus działa od trzech lat. Jest programem innowacyjnym i nowatorskim, pierwszym i jedynym w Polsce programem lojalnościowym, skierowanym do sektora B2B, obsługiwanym całkowicie z poziomu internetu oraz zintegrowanych z nim narzędzi interaktywnych.

http://www.cyberbonus.pl

Sylwester KozakRusza Cyberbonus dla sprzedawców

Podziel się!

O autorze

Sylwester Kozak

Facebook Twitter Google+

Specjalista w zakresie marketingu opartego o promocję wiedzy i doświadczenia. Aktywnie prowadzi własne jak i zlecone serwisy internetowe. Przygotowuje koncepcje biznesowe i analizy rynkowe nowych projektów. Ma praktyczne doświadczenie z zakresu promocji, eCommerce, e-PR, SEO, SEM i prowadzenia projektów internetowych.