Pod hasłem „Kierunek Laponia” rusza Cyberbonus 2003 – program motywacyjny adresowany do sprzedawców sprzętu komputerowego Fujitsu Siemens Computers. W tym roku opracowanie koncepcji oraz całość obsługi programu przejęła firma Webtel, do tej pory obsługująca Cyberbonusa od strony narzędzi interaktywnych.
Cyberbonus 2003 to wiele zmian, nowości, niespodzianek i kolejna fascynująca wyprawa. Tym razem najaktywniejsi uczestnicy programu wyruszą na podbój Laponii – krainy jednego z najstarszych narodów Europy, w którego języku nie istnieje słowo wojna, jest za to prawie 90 słów na określenie odmian śniegu. Zanim jednak Cybergracze będą mogli podziwiać unikalną przyrodę Laponii i niezwykłą kulturę Saamów, muszą zarejestrować się w serwisie internetowym programu pod adresem http://www.cyberbonus.pl.
Serwis jest podstawowym narzędziem Cyberbonusa, w którym gracze rejestrują sprzedaż, wybierają nagrody z przygotowanego dla nich katalogu oraz gromadzą lappy (wirtualne pieniądze) na bilet do Laponii. Serwis to także wygodna dla obu stron platforma komunikacji organizatorów z uczestnikami. Można tam znaleźć między innymi najświeższe informacje dotyczące firmy Fujitsu Siemens Computers i jej produktów, ciekawostki o Laponii oraz ilustrowany zdjęciami reportaż z wyprawy treckingowej w głąb Afryki, z której niedawno wrócili laureaci poprzedniej edycji programu.
Przez cały czas trwania programu, od 26 marca do 31 grudnia 2003 roku, uczestnicy będą mogli również brać udział w dodatkowych konkursach i promocjach oraz spotkaniach szkoleniowych i integracyjnych.
Cyberbonus działa od trzech lat. Jest programem innowacyjnym i nowatorskim, pierwszym i jedynym w Polsce programem lojalnościowym, skierowanym do sektora B2B, obsługiwanym całkowicie z poziomu internetu oraz zintegrowanych z nim narzędzi interaktywnych.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.