Już jutro nastąpi inauguracja Klubu Wiedzy „Pulsu Biznesu” i Szkoły Głównej Handlowej. W warszawskim hotelu Holiday Inn odbędzie się seminarium „Sprawna firma w Unii Europejskiej – informatyczne systemy wspomagające zarządzanie bez tajemnic”.
Klub Wiedzy to nowy projekt „PB” koncentrujący się wokół cykli jednodniowych seminariów wyjaśniających istotę poszczególnych narzędzi menedżerskich, których wdrożenie pozwala na efektywniejsze zarządzanie firmą.
Jak mówi Andrzej Stepanów, dyrektor marketingu „PB”, w szkoleniach podnoszących kwalifikacje menedżerów redakcja będzie korzystać z bogatych doświadczeń praktyków, szefów firm, specjalistów z danej dziedziny oraz z wiedzy teoretyków – stąd współpraca z kadrą naukową Szkoły Głównej Handlowej. Dodaje, że trwają prace nad kolejnymi seminariami wyjaśniającymi zasady TQM, Zarządzania Przez Cele, CRM, Zarządzania Łańcuchem Dostaw czy Rachunkowości Zarządczej. Ogromne zainteresowanie pierwszym seminarium – ponad 300 zgłoszeń – dobrze rokuje na przyszłość.
Uczestnictwo w szkoleniach jest bezpłatne dla prenumeratorów „Pulsu Biznesu”. Sponsorami jutrzejszego seminarium są: Exact Software Poland, Hogart i IBM Polska.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.