Najnowszy projekt IRCenter i NextWeb Media umożliwia użytkownikom oglądanie najpopularniejszych klipów wideo online.
Maczeta.tv to nowy projekt NextWeb Media i IRCenter. Strona, wykorzystująca stworzony przez IRC algorytm, agreguje najpopularniejsze i najczęściej udostępniane klipy z YouTube. Materiały są podzielone na osiem kategorii: Top 100, Rozrywka, Muzyka, Trailery, Reklama, Techno, Auto-Moto i Sport. Każdy z nas może szybko znaleźć ciekawe klipy z interesującej tematyki.
– Naszym celem było stworzenie przyjaznego serwisu, w którym będzie można zobaczyć najgorętsze materiały wideo w sieci – mówi Emil Tomczuk, Senior Project Manager NextWeb Media – nie chodziło nam jednak o najczęściej oglądane materiały, te można zobaczyć na YouTube. Chcieliśmy zebrać w jednym miejscu aktualne i dopiero rodzące się memy, filmy, najlepsze wiralowe reklamy , które są najczęściej udostępniane na Facebooku czy mikroblogach.
– Opracowany przez IRCenter, na potrzeby serwisu maczeta.tv, algorytm pozwala bardzo szybko znaleźć „najbardziej gorące” filmy. Słynny Ksiądz-Natanek już po 3 godzinach znalazł się w topie najlepszych reklam, wśród takich hitów jak globalne reklamy KIA, Playstation 3 czy słynny spot Volkswagena przygotowany z okazji tegorocznego Super Bowl – mówi Marcin Krzosek, Dyrektor Strategiczny IRCenter.
Maczeta.tv jest dostępna on-line w wersji beta..
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.