Najnowszy projekt IRCenter i NextWeb Media umożliwia użytkownikom oglądanie najpopularniejszych klipów wideo online.
Maczeta.tv to nowy projekt NextWeb Media i IRCenter. Strona, wykorzystująca stworzony przez IRC algorytm, agreguje najpopularniejsze i najczęściej udostępniane klipy z YouTube. Materiały są podzielone na osiem kategorii: Top 100, Rozrywka, Muzyka, Trailery, Reklama, Techno, Auto-Moto i Sport. Każdy z nas może szybko znaleźć ciekawe klipy z interesującej tematyki.
– Naszym celem było stworzenie przyjaznego serwisu, w którym będzie można zobaczyć najgorętsze materiały wideo w sieci – mówi Emil Tomczuk, Senior Project Manager NextWeb Media – nie chodziło nam jednak o najczęściej oglądane materiały, te można zobaczyć na YouTube. Chcieliśmy zebrać w jednym miejscu aktualne i dopiero rodzące się memy, filmy, najlepsze wiralowe reklamy , które są najczęściej udostępniane na Facebooku czy mikroblogach.
– Opracowany przez IRCenter, na potrzeby serwisu maczeta.tv, algorytm pozwala bardzo szybko znaleźć „najbardziej gorące” filmy. Słynny Ksiądz-Natanek już po 3 godzinach znalazł się w topie najlepszych reklam, wśród takich hitów jak globalne reklamy KIA, Playstation 3 czy słynny spot Volkswagena przygotowany z okazji tegorocznego Super Bowl – mówi Marcin Krzosek, Dyrektor Strategiczny IRCenter.
Maczeta.tv jest dostępna on-line w wersji beta..
Wpisy promowane
- Jak zmienia się biznes z systemem CMMS?W sektorze produkcji osiągane wyniki biznesowe w dużej mierze zależą od kondycji działu produkcji oraz działu odpowiedzialnego za utrzymanie ruchu ...
- Kiedy warto zainwestować w automatyzację logistyki e-commerce?Przedsiębiorcy z branży e-commerce coraz chętniej korzystają z automatyzacji logistyki. To bowiem skuteczny sposób na usprawnienie pracy. W tym artykule ...
Wydarzenia
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: 133 pkt w styczniu 2025 r.Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
- E-commerce w Polsce: 20% konsumentów często rezygnuje z zakupów onlineBranża e-commerce w Polsce rozwija się dynamicznie, oferując konsumentom coraz więcej udogodnień. Mimo to, wielu Polaków rezygnuje z zakupów online, ...
- Sztuczna inteligencja w e-commerce: 5 kluczowych technologii według ekspertów ShoperSztuczna inteligencja coraz częściej wspiera e-commerce, pomagając sprzedawcom w budowaniu przewagi konkurencyjnej. Jakie rozwiązania odgrywają dziś kluczową rolę w sprzedaży ...
- BaseLinker Index wskazuje na wzrost polskiego e-commerce o 10,8% w grudniu 2024Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.