11 lutego pod hasłem ’Wybierz sport. Dodaj muzykę’ rusza nowa kampania Nike skierowana do aktywnych kobiet.
Kreacje, której przewodnim motywem jest taniec – układy taneczne do reklam wymyślił choreograf i reżyser Jamie King, który współpracował m.in. z Madonna – przygotowała firma Nike i agencja reklamowa Wieden & Kennedy. Media zaplanował i kupił MindShare Polska oraz jego wyspecjalizowany dział zajmujący się komunikacją one-to-one – mOne.
Cztery spoty (60 i 30-sekundowe i dwa 15-sekundowe) będzie można zobaczyć w TVN-ie, Polsacie, TVP, MTV Polska i Vivie Polska. Reklama w prasie ukaze sie na podwójnej rozkładówce marcowego numeru 'Cosmopolitan’ i na czterech stronach dodatku o modzie marcowego 'Elle’.
Strona nikewomen.com, gdzie będą prowadzone wirtualne lekcje tańca, będzie promowana za pośrednictwem witryn: gala.onet.pl, kobieta.gazeta.pl, kobieta.interia.pl i komunikatora Gadu-Gadu.
W marcu i kwietniu Nike Poland zorganizuje w 10 miastach cykl tanecznych imprez: Nike Dance
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.