INTERIA.PL uruchamia nowy serwis pod internetowym adresem: tv.interia.pl. INTERIA TV to pierwsza polska telewizja internetowa grana na żywo, jej największy walor to połączenie przekazu wideo z narzędziami komunikacji internetowej i bogactwem zasobów portalu takich jak m.in. czat czy forum dyskusyjne.
Głównym założeniem emitowanych programów będzie interakcja z użytkownikami i widzami przy użyciu narzędzi komunikacyjnych. W ramówce znajdą się także wideoklipy najpopularniejszych wykonawców krajowych i zagranicznych, zarówno te dobrze znane jak i premierowe. Zdecydowanie najciekawszym elementem będą programy na żywo, prezentowane od wtorku do soboty, w godzinach 20.00 – 22.00 z profesjonalnego studia TV zbudowanego w siedzibie INTERIA.PL. Wieczorne pasmo „Live” zostało podzielone na dwie części: od 20 do 21 internauci mogą oglądać informacyjno – lifestylowy program NetShow! a począwszy od 21 oparty na czacie z użytkownikami program Combat.
Uruchomienie INTERIA TV będzie przebiegać w dwóch etapach. Obecnie startuje etap pierwszy (pilotażowy), drugi zaplanowano na jesień br. Będzie się on łączył z wprowadzeniem kolejnych elementów programowych i interaktywnych do ramówki.
Wpisy promowane
- Dlaczego akceptacja kart płatniczych jest kluczowa dla Twojego biznesu?Prężnie działające przedsiębiorstwa konkurują o uwagę i lojalność klientów, dlatego niezbędne staje się nie tylko oferowanie wysokiej jakości produktów czy ...
- Zalety Audi Perfect LeaseAudi Perfect Lease to propozycja dla tych, którzy pragną cieszyć się nowoczesnymi autami marki Audi, nie obciążając jednorazowo swojego budżetu. ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.