Ponad 8 tysięcy audycji, aktualny program TVP, informacje o gwiazdach, konkursy i ekskluzywne materiały wideo – wszystko to pod jednym adresem: tvp.pl.
22 października ruszyła wersja beta nowego multimedialnego portalu Telewizji Polskiej, który wkrótce zastąpi dotychczasowe strony internetowe publicznego nadawcy – tvp.pl i itvp.pl.
– Działalność w Internecie to jeden ze strategicznych kierunków rozwoju TVP w najbliższych latach – mówi Marcin Bochenek, członek Zarządu TVP. – Udostępnianie przez Telewizję Polską treści na platformach innych niż tradycyjna telewizja ma uzupełniać ofertę programową telewizji publicznej i zwiększać do niej dostęp. Chcemy także, by działalność ta stała się kolejnym źródłem przychodów dla TVP.
Portal składa się z tematycznych serwisów – informacje, publicystyka, sport, dla dzieci, rozrywka, gwiazdy, filmoteka, kultura, historia, styl życia, wiedza i religia. Dzięki tematycznemu podziałowi treści internauci łatwo dotrą do programów, które ich interesują i będą mogli eksplorować portal i jego zawartość w sposób bardzo intuicyjny i przyjazny. Na tvp.pl widzowie znajdą ponad 8 tysięcy programów dostępnych na żywo i na żądanie. Obecnie największą popularnością wśród internautów cieszą się takie pozycje, jak: „Teleexpress”, „Wiadomości”, „Boso przez świat”, „Gwiazdy tańczą na lodzie”, ekstraliga żużlowa, „Domisie” oraz seriale „M jak miłość” i „Czas honoru”. Telewizja Polska udostępnia także w Internecie kolekcję filmów dokumentalnych, która w najbliższym czasie zostanie wzbogacona o filmy fabularne.
– Na tvp.pl widzowie mogą zobaczyć wiele programów, których z różnych przyczyn nie mogli obejrzeć w telewizji. Podobną możliwość oferują w Internecie niektóre zagraniczne stacje telewizyjne, m.in. BBC, której iPlayer cieszy się w Wielkiej Brytanii coraz większą popularnością – mówi Patrycja Klarecka, dyrektor Ośrodka Mediów Interaktywnych TVP. – Obecnie jest to kilkanaście programów dziennie, ale pracujemy nad tym, żeby było ich jak najwięcej. Chciałabym także podkreślić, że zależy nam na tym, by – oprócz udostępniania programów – portal tvp.pl stał się pierwszym i najważniejszym źródłem informacji o działalności programowej Telewizji Polskiej.
Portal tvp.pl będzie rozwijany o nowe treści i funkcjonalności. Oprócz rozbudowywania serwisów tematycznych – m.in. informacyjnego i sportowego, planowane jest wprowadzenie mechanizmów społecznościowych. W 2009 roku uruchomiony zostanie sklep internetowy z wydawnictwami Telewizji Polskiej. Wersja beta tvp.pl dostępna jest pod adresem beta.tvp.pl, można na nią wejść także z dotychczasowych strony internetowych TVP – itvp.pl i tvp.pl
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.