Rusza VI edycja Piłkarzyków

Opublikowano: 30 lipca 2004. Kategoria: Rynek. Tagi: ,

W portalu Gazeta.pl rozpoczęła się VI edycja gry Piłkarzyki – największego w polskim internecie menedżera piłkarskiego online. W tej grze każdy kibic czuje się jak prezes, szef prawdziwego klubu polskiej ekstraklasy. Najlepszy gracz rozgrywek jesiennych odjedzie skuterem Piaggio Zip50.

Gra w Piłkarzyki polega na stworzeniu i prowadzeniu wirtualnej drużyny piłkarskiej złożonej z piłkarzy I ligi polskiej. Zadaniem uczestników jest założenie drużyny, kupienie 18 piłkarzy i wystawianie do każdej kolejki optymalnego składu. Pozycja gracza zależy od wyników, jakie osiągną wybrani przez niego piłkarze w prawdziwych meczach ligowych. Piłkarzyki w portalu Gazeta.pl stwarzają więc niepowtarzalną okazję sprawdzenia się w roli prezesa i menedżera klubu piłkarskiego.

Rozgrywki wygrywa gracz, którego drużyna zdobędzie najwięcej punktów przez całą rundę jesienną. Gracze rywalizują także w zakładanych przez siebie ligach prywatnych (w edycji wiosennej było ich cztery tysiące) oraz równych klasyfikacjach dodatkowych, rankingach graczy miesiąca itp.

W zakończonej w czerwcu V edycji gry założonych zostało blisko 80 tys. drużyn. W Piłkarzykach grają przede wszystkim mężczyźni – 94 proc. Ponad połowa z nich mieszka w dużych miastach. Najliczniejsza grupa graczy – 31 proc. – to osoby w wieku od 15 do 19 lat. Statystyczny gracz Piłkarzyków jest dobrze wykształcony – blisko 30 proc. ma wyższe wykształcenie.

VI edycja Piłkarzyków jest promowana kampanią bannerową w portalu Gazeta.pl, komunikatami w Gadu-Gadu, ogłoszeniami prasowymi w „Gazecie Wyborczej” i jej dodatkach, w czasopismach „Auto+”, „Świat Motocykli” i „Wiedza i Życie” oraz w stacjach radiowych Agory SA.

Partnerami obecnej edycji gry są PC World Komputer, serwisy GameStar.pl i 90min.pl oraz wydawca gry Football Manager 2005. Sponsorem nagrody głównej skutera Piaggio Zip50 jest Euro Moto Trade.

http://www.gazeta.pl/pilkarzyki

Sylwester KozakRusza VI edycja Piłkarzyków

Podziel się!

O autorze

Sylwester Kozak

Facebook Twitter Google+

Specjalista w zakresie marketingu opartego o promocję wiedzy i doświadczenia. Aktywnie prowadzi własne jak i zlecone serwisy internetowe. Przygotowuje koncepcje biznesowe i analizy rynkowe nowych projektów. Ma praktyczne doświadczenie z zakresu promocji, eCommerce, e-PR, SEO, SEM i prowadzenia projektów internetowych.