Grupa o2 uruchomiła platformę zakupów grupowych Ruszaj.pl. Jest to serwis działający na zasadach typowych dla zakupów grupowych – użytkownicy mogą nabyć w nim kupony zniżkowe na produkty oraz usługi z rabatami sięgającymi 90%.
Grupa o2, właściciel i wydawca Portalu o2, jako pierwsza spośród portali horyzontalnych uruchomiła platformę zakupów grupowych. Atutem Ruszaj.pl mają być użytkownicy, zasięg serwisów należących do Grupy o2.
Platforma w pierwszej kolejności zaoferuje zniżki adresowane do kobiet. W najbliższym czasie Ruszaj.pl otworzy też serwis z produktami dedykowanymi mężczyznom oraz odsłonę poświęconą turystyce. Obok oferty odpowiadającej na zainteresowania konkretnych grup odbiorców Ruszaj.pl ma wyróżniać także pomysły na sprzedaż, metody dystrybucji, oraz sama marka Ruszaj.pl wraz z jej identyfikacją wizualną.
„Ruszaj.pl jest projektem, który – przy ostrożnej i mądrej egzekucji – powinien w ciągu 3 lat istotnie zaznaczyć się w wyniku Grupy o2. Jednocześnie projekt nie zamyka nas na bliską współpracę z partnerami zewnętrznymi przy identycznych projektach, dla których równolegle budujemy dedykowane rozwiązania służące nieuciążliwej dystrybucji kuponów zniżkowych” – mówi Michał Brański, członek zarządu Grupy o2 Sp. z o.o.
W dniu premiery, Ruszaj.pl proponuje kupon zniżkowy na czarter jachtów na Mazurach – jako odpowiedź na zainteresowania zarówno kobiet i mężczyzn, jednocześnie związaną z turystyką oraz wypoczynkiem.
Chcesz dotrzeć do przedsiębiorców i ekspertów e-commerce?
Wykorzystaj nasze 25-letnie doświadczenie i zapoznaj się z naszą propozycją współpracy – artykułami eksperckimi, patronatami medialnymi oraz wpisami promowanymi wspierającymi SEO.
Wpisy promowane
- Sunseeker Robotics ogłasza europejski debiut, wzmacniając globalną obecnośćFirma Sunseeker Robotics zorganizowała w Hamburgu (Niemcy) przełomowe wydarzenie pod hasłem „Enjoy Boundless Possibilities”, oficjalnie ogłaszając ekspansję na rynek europejski. ...
- Usługi firmy Mewa Textil-Service to szerokie spektrum działań, indywidualne doradztwo i międzynarodowe doświadczeniePo co marnować czas i zasoby na koordynowanie dostaw od wielu usługodawców, jeśli można to robić w sposób bardziej efektywny? ...
Wydarzenia
20.03.2025
IV FORUM E-COMMERCE CHALLENGE
26.03.2025 - 27.03.2025
Azure Summit 2025 (online)
27.03.2025
XXVIII Konkurs KAROLE
05.04.2025
Code Europe
30.06.2025 - 01.07.2025
Najnowsze wpisy
- Tpay: 84% Polaków kupuje online raz w miesiącu lub częściejPolacy coraz chętniej sięgają po wirtualne koszyki. Jak wynika z danych Tpay, zawartych w trzeciej części raportu „Jak Polacy kupują ...
- Shoper osiąga rekordowe wyniki finansowe w 2024 roku: 14,5 mld zł wartości transakcjiShoper, firma zajmująca się rozwiązaniami e-commerce w Polsce, opublikowała szacunkowe wyniki finansowe za 2024 rok, które wskazują na znaczący wzrost ...
- 7,5 mln użytkowników InPost PayUsługa InPost Pay zdobywa uznanie wśród klientów – już 7,5 mln zarejestrowanych użytkowników korzysta z szybszych i łatwiejszych zakupów online, ...
- Płatności odroczone w kinie, u fryzjera i w restauracji – 100 tysięcy użytkowników PayPoPłatności odroczone w kinie, u fryzjera, czy w restauracji? To już możliwe. PayPo rozszerza dostępność swojej wirtualnej karty. Od teraz ...