Serwis zakupy.interia.pl zmienił swoją nazwę i obecnie jest dostępny pod adresem www.bazzar.interia.pl. Nowy BAZZAR umożliwia odnalezienie aktualnie najniższej ceny szukanego produktu w jednym z ponad 100 sklepów internetowych. Porównywarka powstała przy współpracy z serwisem skąpiec.pl i oferuje łącznie ponad 200 tys. różnorodnych produktów.
Internauci mają możliwość dzielenia się w nim swoimi komentarzami i informacjami o produktach. Bazzar ma stać się najważniejszą marką INTERIA.PL związaną z zakupami Internetowymi.
Zmiana nazewnictwa serwisu zakupowego portalu ma na celu podkreślenie nowej jakości cechującej BAZZAR. Nazwa nawiązuje do orientalnej różnorodności i bogactwa, jakie można zobaczyć na prawdziwym bazarze. Podkreśla wielość atrakcyjnych okazji, których szybkie i proste wyszukiwanie ułatwić ma mechanizm porównywarki cen – wyjaśnia Łukasz Regulski, koordynator projektu. – Uważamy, że wspólnie ze Skąpcem stworzyliśmy naprawdę dobry produkt, który w niedługim czasie stanie się najpopularniejszym serwisem zakupowym w polskim Internecie. Chcemy, aby użytkownicy korzystali z naszych narzędzi i wracali do nas za każdym razem, gdy będą planować zakupy przez Internet – dodaje Paweł Wojciechowski, dyrektor działu e-commerce INTERIA.PL.
Za codzienną aktualizację informacji odpowiada zespół Skąpca, który jednocześnie nadzoruje pracę specjalnego robota skanującego ceny produktów w sklepach internetowych i umieszczającego je w bazie danych porównywarki. Obok możliwości porównania ceny i parametrów wybranego towaru, użytkownicy mogą zapoznać się z warunkami płatności i doręczenia przesyłki oferowanymi przez poszczególnych sprzedawców. Przed podjęciem decyzji zakupowej internauci mają także sposobność sięgnięcia do bazy ocen i opinii o poszczególnych produktach wystawianych przez samych kupujących. Treści do serwisu w znacznej mierze dostarczą sami użytkownicy, którzy dzięki temu mają możliwość współtworzenia BAZZARU.
Część treściowa serwisu jest dla nas szczególnie istotna, gdyż dążymy do tego, aby już wkrótce BAZZAR stał się kompleksowym przewodnikiem po wirtualnych zakupach. – mówi Łukasz Regulski. – Niebawem w serwisie udostępnionych zostanie szereg nowych funkcji, a także kilka świątecznych niespodzianek – pierwsze jeszcze w listopadzie. Wszystko to powoduje, że na prawdę warto jest kupować na BAZZARZE – dodaje Regulski.
INTERIA.PL planuje intensywny rozwój serwisu, który jest jednym z najważniejszych przedsięwzięć e-commerce portalu na nadchodzący rok.
Wpisy promowane
- Na co zwrócić uwagę przy kredycie hipotecznym w 2024 roku?Marzysz o własnym mieszkaniu, ale nie masz wystarczających środków finansowych? To właśnie wtedy z pomocą przychodzi kredyt hipoteczny, czyli jedno ...
- Niezbędne narzędzie w każdej firmie – przewodnik po wózkach transportowychW przestrzeniach takich jak magazyny, fabryki czy warsztaty, gdzie codziennie zarządza się ciężkimi i nieporęcznymi przedmiotami i towarami, nieocenioną wartość ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.