Ruszył nowy onepress.pl

Od 11. września strona księgarni internetowej onepress.pl funkcjonuje w zmienionej szacie graficznej.
Modyfikacji uległ zarówno design, jak i kolorystyka serwisu. Dominują w niej obecnie stonowane granaty, co znajduje uzasadnienie w grupie Czytelników, którym dedykowana jest oferta księgarni. Posiada ona w swoim portfolio w głównej mierze pozycje z zakresu zagadnień biznesowych, ekonomii i finansów.

Nowy serwis zachowuje czytelność poprzednika, zapewniając surfującemu prostą, intuicyjną nawigację. Został jednak lekko zmodyfikowany pod względem układu. Zmianie uległa przede wszystkim strona główna, gdzie potencjalny Czytelnik od razu trafia na nowości wydawnicze oferowane w księgarni, ma bezpośredni dostęp do listy bestsellerów, może się także zapoznać z planem wydawniczym Onepress na najbliższe miesiące.

Zmiany w serwisie onepress.pl związane są z polityką marketingową właściciela brandu –  Grupy Wydawniczej Helion SA. Helion zakłada ujednolicenie układu swoich e-księgarń, tak, by maksymalnie uprościć Czytelnikom pracę ze stronami firmowanymi markami Helion, Onepress i Sensus.

Wpisy promowane

Wydarzenia

Brak Patronatów

Najnowsze wpisy

Scroll to Top