Firma TravelPolska uruchomiła nowy serwis rezerwacji hotelowych online. Pod adresem hotelbox.pl można zarezerwować miejsce noclegowe w jednym z 500 hoteli na terenie całej Polski. Internauci rezerwujący hotel w tym serwisie mogą liczyć na zniżki sięgające nawet 55 proc.
Portal Hotelbox.pl wyróżnia się na rodzimym rynku serwisów hotelarskich funkcjonalnością i ergonomią. Wizualizacja platformy nawiązuje do wcześniejszego projektu firmy – serwisu eSpanie.pl. – Dzięki temu internauta szybko zorientuje się, że HotelBox należy do rodziny portali turystycznych TravelPolska – tłumaczy Piotr Kasperczak.
TravelPolska postawiła na sprawną nawigację oraz szybki dostęp do informacji. Dlatego duże znaczenie dla autorów projektu miało zaprojektowanie zaawansowanej wyszukiwarki, umożliwiającej szybkie przeszukanie zasobów portalu według preferencji i upodobań klienta oraz rezerwację w czasie rzeczywistym.
Firma zapowiada uruchomienie kolejnych projektów, by stworzyć możliwie kompleksową ofertę turystyczną dla swoich klientów.
TravelPolska Sp. z o.o. powstała w sierpniu 2004 roku. Od lutego 2006 roku spółka jest członkiem Polskiej Izby Turystyki. W kwietniu br. portal TravelPolska.pl został wyróżniony tytułem Złotej Strony Miesiąca Tygodnika WPROST.
W kwietniu 2006r. firma uruchomiła własny serwis rezerwacji kwater online eSpanie.pl i wdrożyła autorski program afiliacyjny TOP TravelPolska adresowany do gestorów bazy noclegowej.
Wpisy promowane
- Jak zmienia się biznes z systemem CMMS?W sektorze produkcji osiągane wyniki biznesowe w dużej mierze zależą od kondycji działu produkcji oraz działu odpowiedzialnego za utrzymanie ruchu ...
- Kiedy warto zainwestować w automatyzację logistyki e-commerce?Przedsiębiorcy z branży e-commerce coraz chętniej korzystają z automatyzacji logistyki. To bowiem skuteczny sposób na usprawnienie pracy. W tym artykule ...
Wydarzenia
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: 133 pkt w styczniu 2025 r.Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
- E-commerce w Polsce: 20% konsumentów często rezygnuje z zakupów onlineBranża e-commerce w Polsce rozwija się dynamicznie, oferując konsumentom coraz więcej udogodnień. Mimo to, wielu Polaków rezygnuje z zakupów online, ...
- Sztuczna inteligencja w e-commerce: 5 kluczowych technologii według ekspertów ShoperSztuczna inteligencja coraz częściej wspiera e-commerce, pomagając sprzedawcom w budowaniu przewagi konkurencyjnej. Jakie rozwiązania odgrywają dziś kluczową rolę w sprzedaży ...
- BaseLinker Index wskazuje na wzrost polskiego e-commerce o 10,8% w grudniu 2024Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.