Regionalna rozgłośnia radia publicznego w Katowicach uruchomiła oficjalną wersję portalu internetowego, w rozbudowie którego będą uczestniczyli słuchacze.
Pod adresem www.radio.katowice.pl użytkownicy mogą znaleźć informacje o programie i dziennikarzach, ale także otrzymywać aktualizowane przez całą dobę wiadomości z regionu, informacje kulturalne oraz sportowe. Udostępniono subskrypcję newslettera i aktualności w formacie RSS. W przypadku newsów oraz niektórych audycji uruchomiono podcasting.
„To serwis bardzo otwarty na słuchaczy. Mam nadzieję, że z czasem powstanie wokół niego społeczność, która pomoże w jego rozbudowie.” – mówi Jarosław Juszkiewicz – szef redakcji internetowej Radia Katowice.
Słuchacze z całego świata (katowicka rozgłośnia nadaje swój program także w sieci) mogą wpływać na kształt programu za pośrednictwem formularza kontaktowego, cotygodniowych sond, rozmawiać o audycjach na forum dyskusyjnym, a także wyrażać swoją opinię w komentarzach do blogów redakcyjnych prowadzonych przez ulubionych dziennikarzy.
„System jest bardzo elastyczny i prosty w obsłudze, dzięki czemu autorzy poszczególnych audycji mogą sami redagować podstrony własnych programów, a także umieszczać na nich pliki dźwiękowe, zdjęcia i informacje.” – mówi Jarosław Juszkiewicz – „Jedno mogę obiecać: strona na pewno nie będzie statyczna. Już teraz widać olbrzymie zainteresowanie internautów”.
Polskie Radio Katowice zamierza pozyskać nowych użytkowników i słuchaczy nie tylko poprzez tworzenie społeczności internetowej, ale także udostępniając za darmo informacje niepublikowane na innych serwisach, takie jak codzienne przepisy kulinarne Macieja Kuronia oraz tekstowo – graficzną wersję kultowej „Trójwymiarowej Prognozy Pogody” przygotowywanej przez znanego w regionie specjalistę Cezarego Orzecha.
Nowy serwis Radia Katowice powstał w czasie 3 miesięcy we współpracy z firmą Madonet. „To była ciężka, ale i bardzo twórcza praca” – mówi Andrzej Pytlik z Madonetu. – „Zaangażował się w nią emocjonalnie cały zespół. Wiele pomysłów, takich jak na przykład wyświetlanie programu radiowego on-line, czy multimedialną prezentację 80- letniej historii katowickiej rozgłośni zrealizowaliśmy po raz pierwszy. Dla mnie największą zaletą tego serwisu jest jego przejrzystość. Po wejściu na stronę od razu widać najważniejsze rzeczy i wiadomo, czego gdzie należy szukać. Ale to dopiero początek – reszta należy do słuchaczy, którzy będą współtworzyli ten portal.”
Wpisy promowane
- 5 kluczowych powodów, dla których warto zainwestować w system ERPSystemy ERP przydatne są z wielu powodów. Ich głównym zadaniem jest ułatwienie zarządzania firmami, których działanie opiera się na współpracy ...
- Co zrobić, aby zwiększyć swoją szansę na otrzymanie pracy w IT?Szukasz pracy w sektorze nowoczesnych technologii i zastanawiasz się, co możesz zrobić, aby zwiększyć szansę na otrzymanie wymarzonej posady? Przede ...
Wydarzenia
4. Data Economy Congress
07.10.2024 - 08.10.2024
CyberTrust 2024
07.10.2024 - 08.10.2024
AI Biznes Forum
29.10.2024 - 30.10.2024
Najnowsze wpisy
- Webinary jako Nowa Forma Dochodu: Analiza Polskiego RynkuW tym roku najbardziej dochodowy polski webinar dotyczył ratownictwa medycznego i zarobił ponad 83 tys. zł. Wydarzenia online z branży ...
- Raport „E-commerce w Polsce 2024” – Stabilny odsetek polskich internautów kupujących onlineWedług najnowszego raportu „E-commerce w Polsce 2024”, odsetek polskich internautów dokonujących zakupów online utrzymuje się na stabilnym poziomie. W 2023 ...
- IdoSell nawiązuje współpracę z AdyenIdoSell, znana platforma e-commerce w Polsce, ogłosiła strategiczną współpracę z Adyen, globalną platformą technologii finansowych. W ramach tej współpracy Adyen ...
- Raport – handel opiniami w sieciFirmy sprzedające w sieci walczą coraz zacieklej o klientów. A ponieważ aż 95% internautów przed zakupem sprawdza recenzje, to niektóre ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.