W nowym serwisie społecznościowym Agory użytkownicy zamieszczają recenzje i oceny produktów, dzieląc się informacjami i własnym doświadczeniem.
Rekomendacje produktów podzielone są na kilkanaście działów, m.in.: „Dla dziecka”, „Dom i wnętrze”, „Muzyka”, „Komputery”, „Książki”, „Odzież i obuwie”, „Sprzęt AGD i RTV”, „Zdrowie i uroda”. Każdy z działów zawiera od kilku do kilkunastu podkategorii, które ułatwiają użytkownikom dodawanie własnych recenzji lub wyszukiwanie innych opinii.
Dodatkową funkcjonalnością serwisu jest możliwość określenia dokładnego profilu osób recenzujących produkty za pomocą bogatego katalogu tagów, czyli słów kluczowych określających upodobania czy styl życia. W ten sposób użytkownicy mogą nie tylko przeczytać recenzje interesujących ich produktów, ale również wybrać, czy chcą by autorem recenzji była kobieta czy mężczyzna, perfekcyjna pani domu, audiofil czy młoda matka.
– Serwis Znam.to wpisuje się w nowy trend w sieci zwany „social shoppingiem”, który w dużej mierze działa jak porównywarka jakości i jest kolejnym etapem rozwoju znanych internautom porównywarek cen. Badania pokazują, że większość osób podczas podejmowania decyzji zakupowych ufa opiniom innych. W sieci ten trend przekłada się na bardzo wysoki poziom zaufania pokładanego w rekomendacjach, recenzjach i opiniach internautów – mówi Izabela Dauksza, szef projektu Znam.to.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.