W nowym serwisie społecznościowym Agory użytkownicy zamieszczają recenzje i oceny produktów, dzieląc się informacjami i własnym doświadczeniem.
Rekomendacje produktów podzielone są na kilkanaście działów, m.in.: „Dla dziecka”, „Dom i wnętrze”, „Muzyka”, „Komputery”, „Książki”, „Odzież i obuwie”, „Sprzęt AGD i RTV”, „Zdrowie i uroda”. Każdy z działów zawiera od kilku do kilkunastu podkategorii, które ułatwiają użytkownikom dodawanie własnych recenzji lub wyszukiwanie innych opinii.
Dodatkową funkcjonalnością serwisu jest możliwość określenia dokładnego profilu osób recenzujących produkty za pomocą bogatego katalogu tagów, czyli słów kluczowych określających upodobania czy styl życia. W ten sposób użytkownicy mogą nie tylko przeczytać recenzje interesujących ich produktów, ale również wybrać, czy chcą by autorem recenzji była kobieta czy mężczyzna, perfekcyjna pani domu, audiofil czy młoda matka.
– Serwis Znam.to wpisuje się w nowy trend w sieci zwany „social shoppingiem”, który w dużej mierze działa jak porównywarka jakości i jest kolejnym etapem rozwoju znanych internautom porównywarek cen. Badania pokazują, że większość osób podczas podejmowania decyzji zakupowych ufa opiniom innych. W sieci ten trend przekłada się na bardzo wysoki poziom zaufania pokładanego w rekomendacjach, recenzjach i opiniach internautów – mówi Izabela Dauksza, szef projektu Znam.to.
Wpisy promowane
- Jak zmienia się biznes z systemem CMMS?W sektorze produkcji osiągane wyniki biznesowe w dużej mierze zależą od kondycji działu produkcji oraz działu odpowiedzialnego za utrzymanie ruchu ...
- Kiedy warto zainwestować w automatyzację logistyki e-commerce?Przedsiębiorcy z branży e-commerce coraz chętniej korzystają z automatyzacji logistyki. To bowiem skuteczny sposób na usprawnienie pracy. W tym artykule ...
Wydarzenia
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: 133 pkt w styczniu 2025 r.Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
- E-commerce w Polsce: 20% konsumentów często rezygnuje z zakupów onlineBranża e-commerce w Polsce rozwija się dynamicznie, oferując konsumentom coraz więcej udogodnień. Mimo to, wielu Polaków rezygnuje z zakupów online, ...
- Sztuczna inteligencja w e-commerce: 5 kluczowych technologii według ekspertów ShoperSztuczna inteligencja coraz częściej wspiera e-commerce, pomagając sprzedawcom w budowaniu przewagi konkurencyjnej. Jakie rozwiązania odgrywają dziś kluczową rolę w sprzedaży ...
- BaseLinker Index wskazuje na wzrost polskiego e-commerce o 10,8% w grudniu 2024Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.