Ruszył serwis Znam.to

W nowym serwisie społecznościowym Agory użytkownicy zamieszczają recenzje i oceny produktów, dzieląc się informacjami i własnym doświadczeniem.
Rekomendacje produktów podzielone są na kilkanaście działów, m.in.: „Dla dziecka”, „Dom i wnętrze”, „Muzyka”, „Komputery”, „Książki”, „Odzież i obuwie”, „Sprzęt AGD i RTV”, „Zdrowie i uroda”. Każdy z działów zawiera od kilku do kilkunastu podkategorii, które ułatwiają użytkownikom dodawanie własnych recenzji lub wyszukiwanie innych opinii.

Dodatkową funkcjonalnością serwisu jest możliwość określenia dokładnego profilu osób recenzujących produkty za pomocą bogatego katalogu tagów, czyli słów kluczowych określających upodobania czy styl życia. W ten sposób użytkownicy mogą nie tylko przeczytać recenzje interesujących ich produktów, ale również wybrać, czy chcą by autorem recenzji była kobieta czy mężczyzna, perfekcyjna pani domu, audiofil czy młoda matka.

– Serwis Znam.to wpisuje się w nowy trend w sieci zwany „social shoppingiem”, który w dużej mierze działa jak porównywarka jakości i jest kolejnym etapem rozwoju znanych internautom porównywarek cen. Badania pokazują, że większość osób podczas podejmowania decyzji zakupowych ufa opiniom innych. W sieci ten trend przekłada się na bardzo wysoki poziom zaufania pokładanego w rekomendacjach, recenzjach i opiniach internautów – mówi Izabela Dauksza, szef projektu Znam.to.

Wpisy promowane

Wydarzenia

Brak Patronatów

Najnowsze wpisy

Scroll to Top