Ruszyła IV edycja konkursu Superbrands

Opublikowano: 19 kwietnia 2009. Kategoria: Rynek. Tagi: ,

Już po raz czwarty Rady Marek przyznają tytuły Superbrand i Business Superbrand markom, które odniosły największy rynkowy sukces. W rankingu marek konsumenckich i biznesowych startuje po 1500 produktów i usług.

Zadaniem Rad Marek jest ich ocena w skali od 1 -20. Te, które uzyskały punktację powyżej 12. zyskują prawo do używania tytułu Superbrand przez cały czas trwania bieżącej edycji. W poprzednich latach tytuł ten uzyskiwało 100-150 marek. Finałem jest wydanie albumu zwanego Biblią Brandingu i udział w uroczystej Gali, na której wręczane są statuetki. Podobnie jak w latach poprzednich, przyznana zostanie nagroda honorowa. Wyłonienie laureata nie będzie proste, zważywszy na fakt, iż zwycięzcami wcześniejszych edycji byli Lech Wałęsa, Henryka Bochniarz i Leszek Balcerowicz.

„Tytuł Superbrand zdobył już uznanie wśród naszych konsumentów. Obdarzają oni te produkty dużym zaufaniem, a często niezdecydowani mając do wyboru dwa identyczne opakowania w podobnej cenie, sięgają po to z naklejką Superbrand. Mam nadzieję, że w tym roku program jak zwykle wyłoni najlepszych, tych którzy są z nami od dawna, ale liczę także na nowe marki, które pomimo kryzysu dają sobie radę na rynku i zdobywają zaufanie konsumentów”- powiedziała Nina Kowalewska- Motlik, prezes New Communications, organizatora projektu Superbrands w Polsce.

www.superbrands.pl

Hanna LaskowskaRuszyła IV edycja konkursu Superbrands

Podziel się!

O autorze

hania