Playlink S.A. rozpoczyna promocję World of Tanks, jednej z najpopularniejszych na świecie gier online. Kampania reklamowa prowadzona będzie w telewizji i potrwa miesiąc.
Kampania reklamowa gry World of Tanks będzie prowadzona w telewizji, a spoty emitowane będą między innymi w takich stacjach jak BBC Knowledge, Discovery Channel, Rebel.tv, TVN Turbo, Polsat Sport i TVP Sport. Całość działań reklamowych przewidziano na okres jednego miesiąca. Za planowanie i przygotowanie kampanii odpowiedzialny jest dystrybutor gry w Polsce, krakowska firma Playlink.
World of Tanks to jedna z najpopularniejszych gier typu MMO na świecie, w którą aktywnie gra ponad 20 milionów osób. W stworzonej przez studio Wargaming produkcji gracz wciela się w dowódcę realistycznie odwzorowanego czołgu i bierze udział w starciach taktycznych prowadzonych w jednym z wielu dostępnych scenariuszy. Realizm szczegółów i dbałość o kontekst historyczny są istotnym wyróżnikiem World of Tanks. Gracz ma do dyspozycji jeden z ponad 150 pojazdów pancernych produkowanych w Niemczech, Związku Radzieckim, Francji i USA w latach 30-50 ubiegłego wieku.
World of Tanks jest darmową grą online. Każdy może pobrać tzw. klienta gry i wziąć udział w grupowych rozgrywkach. Dla bardziej wymagających graczy przygotowano konta premium, które przy pomocy mikro-transakcji zasilane są niewielkimi kwotami i pozwalają na dostęp do bardziej wyrafinowanych funkcji.
Pierwsza kampania telewizyjna tej gry zakończyła się dużym sukcesem. Po emisji liczba graczy w naszym kraju znacznie wzrosła. Teraz, mając większe doświadczenie i lepiej optymalizując kampanię, liczymy na nowych graczy liczonych w setkach tysięcy – mówi Piotr Jędrzejewski, prezes Playlink S.A.
Wiele osób jest zdziwionych, gdy zdradzamy, że koszt pozyskania aktywnego gracza poprzez telewizję jest często niższy niż poprzez analogiczne działania reklamowe prowadzone w Internecie. – dodaje Dominik Lachowicz, doradca zarządu Playlink S.A.
Playlink S.A. od 2009 roku tworzy rynek gier w Polsce. Zajmuje się głównie dystrybucją gier MMO, których obecnie ma w swym portfolio ponad 100. Firma obsługuje także mikro-płatności, rozwija autorskie narzędzia do tworzenia programów partnerskich i tworzy mobilne wersje gier MMO. Playlink S.A. dla polskich lokalizacji gier i swoich partnerów prowadzi również działania marketingowe i promocyjne.
Wpisy promowane
- Na co zwrócić uwagę przy kredycie hipotecznym w 2024 roku?Marzysz o własnym mieszkaniu, ale nie masz wystarczających środków finansowych? To właśnie wtedy z pomocą przychodzi kredyt hipoteczny, czyli jedno ...
- Niezbędne narzędzie w każdej firmie – przewodnik po wózkach transportowychW przestrzeniach takich jak magazyny, fabryki czy warsztaty, gdzie codziennie zarządza się ciężkimi i nieporęcznymi przedmiotami i towarami, nieocenioną wartość ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.