Ruszyła kampania telewizyjna gry World of Tanks

Opublikowano: 4 kwietnia 2012. Kategoria: Rynek. Tagi: , , ,

Playlink S.A. rozpoczyna promocję World of Tanks, jednej z najpopularniejszych na świecie gier online. Kampania reklamowa prowadzona będzie w telewizji i potrwa miesiąc.

Kampania reklamowa gry World of Tanks będzie prowadzona w telewizji, a spoty emitowane będą między innymi w takich stacjach jak BBC Knowledge, Discovery Channel, Rebel.tv, TVN Turbo, Polsat Sport i TVP Sport. Całość działań reklamowych przewidziano na okres jednego miesiąca. Za planowanie i przygotowanie kampanii odpowiedzialny jest dystrybutor gry w Polsce, krakowska firma Playlink.

Ruszyła kampania telewizyjna gry World of Tanks 1

World of Tanks to jedna z najpopularniejszych gier typu MMO na świecie, w którą aktywnie gra ponad 20 milionów osób. W stworzonej przez studio Wargaming produkcji gracz wciela się w dowódcę realistycznie odwzorowanego czołgu i bierze udział w starciach taktycznych prowadzonych w jednym z wielu dostępnych scenariuszy. Realizm szczegółów i dbałość o kontekst historyczny są istotnym wyróżnikiem World of Tanks. Gracz ma do dyspozycji jeden z ponad 150 pojazdów pancernych produkowanych w Niemczech, Związku Radzieckim, Francji i USA w latach 30-50 ubiegłego wieku.

World of Tanks jest darmową grą online. Każdy może pobrać tzw. klienta gry i wziąć udział w grupowych rozgrywkach. Dla bardziej wymagających graczy przygotowano konta premium, które przy pomocy mikro-transakcji zasilane są niewielkimi kwotami i pozwalają na dostęp do bardziej wyrafinowanych funkcji.

Pierwsza kampania telewizyjna tej gry zakończyła się dużym sukcesem. Po emisji liczba graczy w naszym kraju znacznie wzrosła. Teraz, mając większe doświadczenie i lepiej optymalizując kampanię, liczymy na nowych graczy liczonych w setkach tysięcy – mówi Piotr Jędrzejewski, prezes Playlink S.A.

Wiele osób jest zdziwionych, gdy zdradzamy, że koszt pozyskania aktywnego gracza poprzez telewizję jest często niższy niż poprzez analogiczne działania reklamowe prowadzone w Internecie. – dodaje Dominik Lachowicz, doradca zarządu Playlink S.A.

Playlink S.A. od 2009 roku tworzy rynek gier w Polsce. Zajmuje się głównie dystrybucją gier MMO, których obecnie ma w swym portfolio ponad 100. Firma obsługuje także mikro-płatności, rozwija autorskie narzędzia do tworzenia programów partnerskich i tworzy mobilne wersje gier MMO. Playlink S.A. dla polskich lokalizacji gier i swoich partnerów prowadzi również działania marketingowe i promocyjne.

Sylwester KozakRuszyła kampania telewizyjna gry World of Tanks

Podziel się!

O autorze

Sylwester Kozak

Facebook Twitter Google+

Specjalista w zakresie marketingu opartego o promocję wiedzy i doświadczenia. Aktywnie prowadzi własne jak i zlecone serwisy internetowe. Przygotowuje koncepcje biznesowe i analizy rynkowe nowych projektów. Ma praktyczne doświadczenie z zakresu promocji, eCommerce, e-PR, SEO, SEM i prowadzenia projektów internetowych.