Playlink S.A. rozpoczyna promocję World of Tanks, jednej z najpopularniejszych na świecie gier online. Kampania reklamowa prowadzona będzie w telewizji i potrwa miesiąc.
Kampania reklamowa gry World of Tanks będzie prowadzona w telewizji, a spoty emitowane będą między innymi w takich stacjach jak BBC Knowledge, Discovery Channel, Rebel.tv, TVN Turbo, Polsat Sport i TVP Sport. Całość działań reklamowych przewidziano na okres jednego miesiąca. Za planowanie i przygotowanie kampanii odpowiedzialny jest dystrybutor gry w Polsce, krakowska firma Playlink.
World of Tanks to jedna z najpopularniejszych gier typu MMO na świecie, w którą aktywnie gra ponad 20 milionów osób. W stworzonej przez studio Wargaming produkcji gracz wciela się w dowódcę realistycznie odwzorowanego czołgu i bierze udział w starciach taktycznych prowadzonych w jednym z wielu dostępnych scenariuszy. Realizm szczegółów i dbałość o kontekst historyczny są istotnym wyróżnikiem World of Tanks. Gracz ma do dyspozycji jeden z ponad 150 pojazdów pancernych produkowanych w Niemczech, Związku Radzieckim, Francji i USA w latach 30-50 ubiegłego wieku.
World of Tanks jest darmową grą online. Każdy może pobrać tzw. klienta gry i wziąć udział w grupowych rozgrywkach. Dla bardziej wymagających graczy przygotowano konta premium, które przy pomocy mikro-transakcji zasilane są niewielkimi kwotami i pozwalają na dostęp do bardziej wyrafinowanych funkcji.
Pierwsza kampania telewizyjna tej gry zakończyła się dużym sukcesem. Po emisji liczba graczy w naszym kraju znacznie wzrosła. Teraz, mając większe doświadczenie i lepiej optymalizując kampanię, liczymy na nowych graczy liczonych w setkach tysięcy – mówi Piotr Jędrzejewski, prezes Playlink S.A.
Wiele osób jest zdziwionych, gdy zdradzamy, że koszt pozyskania aktywnego gracza poprzez telewizję jest często niższy niż poprzez analogiczne działania reklamowe prowadzone w Internecie. – dodaje Dominik Lachowicz, doradca zarządu Playlink S.A.
Playlink S.A. od 2009 roku tworzy rynek gier w Polsce. Zajmuje się głównie dystrybucją gier MMO, których obecnie ma w swym portfolio ponad 100. Firma obsługuje także mikro-płatności, rozwija autorskie narzędzia do tworzenia programów partnerskich i tworzy mobilne wersje gier MMO. Playlink S.A. dla polskich lokalizacji gier i swoich partnerów prowadzi również działania marketingowe i promocyjne.
Wpisy promowane
- Nowoczesna strona internetowa – najważniejsze narzędzie rozwoju lokalnego biznesuW dzisiejszych czasach brak profesjonalnej strony internetowej jest jak nieistnienie w oczach współczesnych klientów. Dla lokalnych przedsiębiorców odpowiednio zaprojektowana witryna ...
- Długopisy plastikowe i metalowe z nadrukiem – czy warto wykorzystać je w kampanii promocyjnej firmy?Długopisy plastikowe i metalowe to jedne z popularniejszych gadżetów reklamowych – są niedrogie, praktyczne i mają ogromny potencjał marketingowy. Można ...
Zobacz ofertę Wpisów promowanych.
Wydarzenia
15.05.2025 Javeloper 2025 (online)
20.05.2025 - 21.05.2025 E-Commerce Connect
21.05.2025 - 22.05.2025 V FORUM LOYALTY PLANET 360°
21.05.2025 VII Kongres MIT Sloan Management Review Polska
04.06.2025 - 05.06.2025 VI FORUM DIGITAL EVOLUTION FOR PHARMA & MEDICAL
30.06.2025 - 01.07.2025 Code Europe
Nie widzisz swojego wydarzenia? Skontaktuj się z nami!