Ruszyła nowa platforma reklamowa iFind.pl

Opublikowano: 22 lipca 2010. Kategoria: Rynek. Tagi: , , ,

Polsko-amerykańska firma iFind uruchomiła serwis iFind.pl nowoczesną internetową platformę, umożliwiającą kompleksową i bezpłatną prezentację firm w Sieci.

Platforma iFind.pl jest wyszukiwarką typu „Local search”, zawierającą najpopularniejsze kategorie wyszukiwania (m.in. branże: budowlana, motoryzacyjna, medyczna) wraz z ich lokalizacjami. Serwis został stworzony przez zespół polskich specjalistów z kilkunastoletnim doświadczeniem w marketingu i reklamie oraz amerykańską firmę Intelligenx, która od ponad 10 lat specjalizuje się w tworzeniu tego rodzaju serwisów, m.in. w USA, Kanadzie i Holandii.

– Przez wiele lat tworzyliśmy narzędzia i rozwiązania marketingowe przeznaczone dla dużych korporacji. Teraz chcemy zaoferować je również małym i średnim firmom, stąd pomysł na serwis iFind.pl. Dzięki zaawansowanej technologii udostępnia on firmom efektywną i mierzalną reklamę w Internecie. Poza całkowicie bezpłatną i nielimitowaną prezentacją informacji o przedsiębiorstwie, istnieje też możliwość pozycjonowania firmy w wynikach wyszukiwania. Obecność na najlepszych miejscach będzie zależała od rodzaju wykupionego abonamentu oraz stopnia uzupełnienia profilu firmy. Celem platformy jest najbardziej optymalna z perspektywy użytkownika prezentacja firm w Internecie, co w konsekwencji ma przynieść tym firmom wymierne korzyści – mówi Leszek Konkel, Prezes Zarządu iFind.

Innowacyjnym rozwiązaniem zastosowanym w serwisie  ma być dostęp zarejestrowanych tam firm do narzędzi analitycznych mierzących efektywność reklamy i jej przełożenie na liczbę zapytań i klientów.

iFind rozpoczęło intensywną promocję serwisu w Google. Jego pierwsza testowa wersja w ciągu kolejnych 3 miesięcy zostanie rozbudowywana o nowe funkcjonalności.

iFind.pl

Hanna LaskowskaRuszyła nowa platforma reklamowa iFind.pl

Podziel się!

O autorze

hania