Krajowa Agencja Handlowa odpowiedzialna za konsolidację sklepów Społem, uruchomiła pod adresem www.kah.pl swoją stronę internetową. Za przygotowanie serwisu odpowiedzialna jest agencja interaktywna Bull Design.
Strona internetowa KAH podzielona jest na dwie części: ogólnodostępną, skierowaną przede wszystkim do partnerów biznesowych i przedstawicieli mediów oraz część zastrzeżoną hasłem, przygotowaną specjalnie na potrzeby Spółdzielców. Pierwszą część strony tworzą działy: O firmie, Sieć, Aktualności oraz Biuro prasowe, w którym poza publikowanymi przez KAH komunikatami prasowymi, zamieszczone są również materiały do pobrania dla dziennikarzy, przedstawiające szerszy kontekst konsolidacji. Strona internetowa KAH utrzymana jest w kolorystyce granatowej, spójnej z logo Agencji.
„Tworząc stronę internetową, przyświecały nam dwa zasadnicze cele: na bieżąco informować nasze otoczenie biznesowe i media o zaawansowaniu projektu oraz stworzyć platformę wymiany informacji ze spółdzielniami zaangażowanymi w konsolidację. Każda ze spółdzielni otrzymała swoje indywidualne hasło dostępu do sekcji, w której umieszczone będą m.in stale uaktualniane informacje o kolejnych działaniach, wytyczne organizacyjne i operacyjne oraz wykaz produktów. Chcemy, aby strona stała się użytecznym narzędziem dla spółdzielców, ułatwiającym im pracę i dostarczającym wszystkich potrzebnych danych” – mówi Joanna Kwiczor, dyrektor marketingu Krajowej Agencji Handlowej Społem.
Strona KAH została oparta na systemie zarządzania treścią (CMS). Pracownicy KAH będą samodzielnie dokonywali zmian w zawartości serwisu i umieszczali na stronie aktualne informacje dotyczące rozwoju projektu. Krajowa Agencja Handlowa pracuje nad przygotowaniem drugiego serwisu internetowego, skierowanego do konsumentów, poświęconego wyłącznie sieci „Społem Znajomy Sklep”.
Wpisy promowane
- Na co zwrócić uwagę przy kredycie hipotecznym w 2024 roku?Marzysz o własnym mieszkaniu, ale nie masz wystarczających środków finansowych? To właśnie wtedy z pomocą przychodzi kredyt hipoteczny, czyli jedno ...
- Niezbędne narzędzie w każdej firmie – przewodnik po wózkach transportowychW przestrzeniach takich jak magazyny, fabryki czy warsztaty, gdzie codziennie zarządza się ciężkimi i nieporęcznymi przedmiotami i towarami, nieocenioną wartość ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.