Dziś odbyła się oficjalna inauguracja nowej odsłony serwisu Agito.pl. Od 30 października znakiem rozpoznawczym firmy będzie też nowe logo.
Podczas tworzenia nowej odsłony serwisu szczególną wagę zwrócono na takie aspekty jak: czytelność, użyteczność oraz łatwość obsługi. W ciągu najbliższych kilku miesięcy strona Agito.pl będzie uzupełniania o nowe funkcjonalności i narzędzia ułatwiające wybór odpowiednich produktów. Pierwsze z nich, takie jak porównywarka produktów, dostępne są już teraz, kolejne pojawią się w ciągu najbliższych miesięcy. Na stronie można już także znaleźć pierwszy z serii poradników w których eksperci Agito.pl będą doradzać w kwestii doboru sprzętu.
Wprowadzone zmiany są początkiem działań mających na celu zwiększenie rozpoznawalności marki Agito.pl, jako nowoczesnego hipermarketu z elektroniką użytkową, sprzedającego produkty renomowanych producentów w korzystnych cenach. Tą strategię oddaje również nowe hasło „Najtaniej za wszelką cenę”, które będzie towarzyszyło działaniom promocyjnym firmy w najbliższym czasie.
Nowa wizualizacja i funkcjonalności strony zostały opracowane przez zespół Agito.pl, oraz Agencję Interaktywną Huevo.
Wpisy promowane
- Jak agencja marketingowa Directan Plus pomaga firmom w pozyskiwaniu cennych leadów sprzedażowychPozyskiwanie leadów sprzedażowych stanowi podstawowy element każdej strategii marketingowej. Lead to potencjalny klient, który wykazał zainteresowanie usługą lub produktem poprzez ...
- Mewa zaprezentuje na Targach SAWO w Poznaniu (23-25.04.2024) odzież roboczą, ochronną i ostrzegawczą dla przemysłu i rzemiosła oraz ofertę w zakresie artykułów bhpW dniach od 23-25 kwietnia b.r. firma Mewa obecna będzie na Międzynarodowych Targach Ochrony Pracy, Pożarnictwa i Ratownictwa SAWO w ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.