Firma Crowley Data Poland rozpoczęła testy zewnętrzne przygotowywanej oferty telefonii mobilnej CROWLEY TeleMobile. Do testowania usługi zaproszono kilkudziesięciu klientów z całej Polski, którzy będą mieli okazję jako pierwsi podzielić się z firmą doświadczeniami na temat jakości usługi i spełnienia przez nią stawianych oczekiwań. Jest to już kolejny etap procesu weryfikacji poprawności działania usługi, po testach wewnętrznych, którymi objęto pracowników Crowley Data Poland.
– Zgodnie z założonym harmonogramem działań, w drugiej połowie września 2008 roku chcielibyśmy już komercyjnie zaoferować usługi komórkowe naszym klientom – mówi Sebastian Zadrożny, Kierownik Produktu odpowiedzialny za rozwój oferty mobilnej w Crowley Data Poland. – Finalizujemy ostatnie ustalenia z naszym partnerem, firmą MNI S.A., sprawdzamy procedury obsługi klienta
i działanie naszych systemów. Testy klienckie przyniosą nam dodatkowe informacje, które pozwolą na ostateczne podsumowanie założeń i customizację usługi zgodnie z oczekiwaniami rynku.
W pierwszej kolejności oferta CROWLEY TeleMobile zostanie skierowana do obecnych klientów Crowley Data Poland, których firma posiada już ponad 5000, za pośrednictwem dotychczas wykorzystywanych kanałów sprzedaży (sprzedaż bezpośrednia, tele-sprzedaż). Wśród zakładanych aktywności marketingowych wspierających promocję oferty, firma stawia głównie na narzędzia z obszaru DM i marketingu internetowego.
Wpisy promowane
- Inwestowanie długoterminowe: dlaczego wszystko jest lepsze od gotówki?Zastanawiając się nad sposobami lokowania kapitału, wielu z nas instynktownie skłania się ku trzymaniu środków w gotówce. Wydaje się to ...
- Style przywództwa a zarządzanie zmianą w organizacjiZarządzanie zmianą w organizacji to proces, który wymaga nie tylko odpowiedniej strategii i narzędzi, ale także właściwego przywództwa. Różnorodne metody ...
Wydarzenia
19. edycja Studenckiego Festiwalu Informatycznego
04.04.2024 - 06.04.2024
Najnowsze wpisy
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
- Restimo pozyskuje 2 mln zł na dalszą cyfryzację gastronomiiRestimo ogłosiło dzisiaj zamknięcie drugiej rundy inwestycyjnej na etapie seed w wysokości 2 mln zł od prywatnych inwestorów. Spółka stworzyła ...
- Nest Bank i Shoper wspólnie wspierają e-przedsiębiorcówShoper nawiązał współpracę z Nest Bankiem. Dzięki temu klienci Shoper mogą skorzystać z oferty konta, limitu lub kredytu firmowego w ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.