Yahoo! Buzz – serwis agregacyjny rywalizujący między innymi z Diggiem – istnieje dopiero od lutego, ale już stał się bardzo popularny. Krytykowano go za to, że jest „niewystarczająco społecznościowy”. Yahoo! postanowiło to poprawić – pisze Mashable.
W czwartek wprowadzono dwie kluczowe funkcje. Pierwsze pozwala na tworzenie własnych wtyczek (widżetów). Dzięki nim wydawcy innych serwisów mogą publikować u siebie boksy z linkami do materiałów promowanych w Yahoo! Buzz. Mogą to być albo najpopularniejsze artykuły albo wybrane teksty z poszczególnych działów.
Druga ważna rzecz to kanały RSS – jeden zbiorczy dla najlepszych linków oraz kilka wyspecjalizowanych, obejmujących poszczególne kategorie. Trzecia – etykietki „First Buzzed By”, które wskazują na użytkowników, którzy jako pierwsi odkryli dany temat.
Buzz nadal pozostaje w fazie otwartych testów beta. Tymczasem znacznie bardziej zadomowiony w sieci Digg ma coraz więcej problemów. Ciągłe zmiany algorytmu promowania linków zniechęcają najbardziej aktywnych użytkowników i rozbijają wirtualną społeczność – twierdzi ReadWriteWeb.
Źródło: Mashable/ReadWriteWeb
Wpisy promowane
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
- Na co zwrócić uwagę przy kredycie hipotecznym w 2024 roku?Marzysz o własnym mieszkaniu, ale nie masz wystarczających środków finansowych? To właśnie wtedy z pomocą przychodzi kredyt hipoteczny, czyli jedno ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.