Rywal Digga dodaje nowe funkcje

Yahoo! Buzz – serwis agregacyjny rywalizujący między innymi z Diggiem – istnieje dopiero od lutego, ale już stał się bardzo popularny. Krytykowano go za to, że jest „niewystarczająco społecznościowy”. Yahoo! postanowiło to poprawić – pisze Mashable.
W czwartek wprowadzono dwie kluczowe funkcje. Pierwsze pozwala na tworzenie własnych wtyczek (widżetów). Dzięki nim wydawcy innych serwisów mogą publikować u siebie boksy z linkami do materiałów promowanych w Yahoo! Buzz. Mogą to być albo najpopularniejsze artykuły albo wybrane teksty z poszczególnych działów.

Druga ważna rzecz to kanały RSS – jeden zbiorczy dla najlepszych linków oraz kilka wyspecjalizowanych, obejmujących poszczególne kategorie. Trzecia – etykietki „First Buzzed By”, które wskazują na użytkowników, którzy jako pierwsi odkryli dany temat.

Buzz nadal pozostaje w fazie otwartych testów beta. Tymczasem znacznie bardziej zadomowiony w sieci Digg ma coraz więcej problemów. Ciągłe zmiany algorytmu promowania linków zniechęcają najbardziej aktywnych użytkowników i rozbijają wirtualną społeczność – twierdzi ReadWriteWeb.

Źródło: Mashable/ReadWriteWeb

Wpisy promowane

Wydarzenia

Brak Patronatów

Najnowsze wpisy

Scroll to Top