Salon biznesu – Lublin 2009

Opublikowano: 25 lutego 2009. Kategoria: Patronaty. Tagi: ,

Salon Biznesu to miejsce gdzie doświadczenie spotyka się z młodością, ambicją oraz pasją i chęcią do działania.

Organizatorzy chcą zaprezentować sylwetki ciekawych osobistości (kobiet biznesu), które świadomie dążą do celu. Zaproszeni goście zaprezentują swoje życiowe credo, czyli jak efektywnie realizować swoje cele i marzenia. Wszyscy zainteresowani będą mogli poznać gwiazdy biznesu, które odniosły sukces w prowadzeniu własnych firm.

Spotkanie będzie miało charakter panelu dyskusyjnego, w którym zaproszeni goście będą służyć radami, wskazówkami, pomocnymi w świadomym kształtowaniu ścieżek kariery. Salon Biznesu to również debata doświadczonych przedsiębiorców ze studentami i przedstawicielami władzy samorządowej i wojewódzkiej o aktualnej sytuacji w Lublinie.

Organizatorem Salonu jest Akademicki Inkubator Przedsiębiorczości w Lublinie. Patronat honorowy objęli natomiast: Rektor UMCS, Wojewoda Lubelski, Prezydent Miasta Lublin, Starosta Lubelski, Marszałek Województwa Lubelskiego. Patronatem medialny nad wydarzeniem objęła redakcja e-biznes.pl.

Wśród zaproszony gości znalazły się:

  • Pani Henryka Strojnowska (wicewojewoda lubelski)
  • Pani Elżbieta Kołodziej-Wnuk (wiceprezydent Lublina)
  • Pani Sylwia Mokrysz (MOKATE S.A.)
  • Pani Solange Olszewska (Prezes SOLARIS Bus & Coach S.A.)
  • Pani Grażyna Łojko (Prezes Górnik Łęczna, była Prezes PERŁA Browary Lubelskie)
  • Pani Marzena Sendecka (Dyrektor BGŻ S.A. Lublin)
  • Pani Anna Rakowska (wykładowca WSPA oraz PL, specjalista zarządzania międzynarodowego)
  • Pani Izabela Kielczyk (psycholog biznesu, Coach Współwłaściciel, Vice-  Prezes Zarządu, Ypsilon Media Sp. z o.o Agencji Kreacji Wizerunku Biznesowego)

Szczegóły można znaleźć pod adresem www.salonbiznesu.com.pl.

Dawid ZarazińskiSalon biznesu – Lublin 2009

Podziel się!

O autorze

Dawid Zaraziński

Redaktor naczelny e-biznes.pl. Twórca Instytutu Kontekstów Pracy, który dostarcza wiedzy i inspiracji w szeroko rozumianym temacie pracy. Wcześniej kierownik think tanku biznesowo-technologicznego „How To Do IT” i redaktor prowadzący internetową odsłonę magazynu „Harvard Business Review Polska”. Aktywny na LinkedIn i Twitterze.