Salon to jedna z najbardziej znanych amerykańskich witryn opiniotwórczych. W ramach niej działa platforma społecznościowa Open Salon. Jej członkowie mogą od niedawna zarabiać na własnych postach.
Wszystko dzięki „napiwkom”. Zasada działania jest prosta: internauta czyta artykuł w blogu innego użytkownika; uznaje, że mu się podoba; decyduje o wpłaceniu na konto tej osoby drobnej sumy – dolara czy dwóch. Im dany wpis jest popularniejszy tym większa szansa na umieszczenie go na stronie głównej Salonu, co może jeszcze bardziej zwiększyć liczbę odsłon i dochody.
Wiele innych serwisów WWW wprowadziło już dawno temu mechanizmy nagradzania najlepszych autorów. Często zamiast pieniędzy przyznawane są jakieś bliżej nieokreślone „punkty”, które potem można wymienić na gadżety sponsorów. Czasem pieniądze wypłaca sam serwis – kwota jest obliczana na podstawie przychodów reklamowych. Ale Salon jako pierwszy wprowadził model, w którym użytkownicy dobrowolnie płacą innym ludziom.
Mikropłatności serwisu przechodzą przez platformę Revolution MoneyExchange, która jest częścią założonej przez byłego pracownika AOL Steve’a Case’a firmy Revolution. Każdy nowy czytelnik otrzymuje na początek 10 dolarów, które może przeznaczyć na wynagrodzenia dla innych blogerów. Ci ludzie mogą zarabiać tylko wtedy, gdy sami mają konta w MoneyExchange.
Źródło: CNET
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.