Współpraca dotyczyć będzie głównie zastosowania nowatorskich metod badawczych opartych na nowoczesnych technologiach interaktywnych w procesie projektowania opakowań oraz elementów identyfikacji wizualnej.
Obie firmy kończą prace nad testowaniem i wdrażaniem dedykowanych narzędzi badawczo-strategicznych o charakterze głównie ilościowym służącym zwiększeniu efektywności rozwiązań projektowych w zakresie brandingu.
W SaltPepper Brand Design mocno wierzymy, że podstawą dobrze zrealizowanych projektów opakowań jest należycie przeprowadzony proces strategiczny, którego bardzo istotnym elementem są badania konsumenckie. Staramy się, aby projektowanie opakowań nie było przypadkowe, intuicyjne, oderwane od potrzeb konsumenta. Jestem przekonany, że włączenie do tego procesu nowatorskich narzędzi w oparciu o technologie interaktywne (on-line) pozwoli nam na szybkie i efektywne o optymalnie kosztowo testowanie alternatywnych koncepcji. Takie podejście zwiększa znacząco sukces projektu w kontekście zakładanych celów przez marketerów. – mówi Grzegorz Brzóska, Dyrektor strategiczny SaltPepper Brand Design.
Zdaniem Tomasza Barana, pełnomocnika zarządu GG Network, zaplecze technologiczne spółki a przede wszystkim dostęp do ponad pięciu milionów internautów w samym tylko komunikatorze dziennie znakomicie wpisuje się w projekty badawcze zainicjowane przez SaltPepper Brand Design. Dotychczas głównymi barierami w badawczej weryfikacji opakowań były czas i cena. Badania prowadzone on-line usuwają obie te przeszkody. GG Network posiada zweryfikowany panel internautów, dzięki któremu takie badania można prowadzić szybko, rzetelnie i konkurencyjnie. Nad poprawnością merytoryczną realizacji czuwa zespół badań i analiz GG Network zarządzany przez dr Dominika Batorskiego i dr Jana Zająca, uznawanych za pionierów naukowych badań Internetu.
Wpisy promowane
- Jak zmienia się biznes z systemem CMMS?W sektorze produkcji osiągane wyniki biznesowe w dużej mierze zależą od kondycji działu produkcji oraz działu odpowiedzialnego za utrzymanie ruchu ...
- Kiedy warto zainwestować w automatyzację logistyki e-commerce?Przedsiębiorcy z branży e-commerce coraz chętniej korzystają z automatyzacji logistyki. To bowiem skuteczny sposób na usprawnienie pracy. W tym artykule ...
Wydarzenia
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: 133 pkt w styczniu 2025 r.Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
- E-commerce w Polsce: 20% konsumentów często rezygnuje z zakupów onlineBranża e-commerce w Polsce rozwija się dynamicznie, oferując konsumentom coraz więcej udogodnień. Mimo to, wielu Polaków rezygnuje z zakupów online, ...
- Sztuczna inteligencja w e-commerce: 5 kluczowych technologii według ekspertów ShoperSztuczna inteligencja coraz częściej wspiera e-commerce, pomagając sprzedawcom w budowaniu przewagi konkurencyjnej. Jakie rozwiązania odgrywają dziś kluczową rolę w sprzedaży ...
- BaseLinker Index wskazuje na wzrost polskiego e-commerce o 10,8% w grudniu 2024Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.