Od 24 marca za pośrednictwem domeny .tel będzie można stworzyć niezależną wizytówkę internetową. „Telefoniczny adres” – w przeciwieństwie do wszystkich innych domen – stanowi samowystarczalny byt, do którego nie trzeba podpinać żadnego serwisu www.
Dzięki domenie .tel możliwe będzie udostępnianie swoich danych kontaktowych z bazy DNS, bez konieczności tworzenia i zarządzania serwisem internetowym, gdyż wszystkie informacje przechowywane są bezpośrednio w rekordzie domeny. Zabieg ten powoduje, że dane publikowane są w sposób uniwersalny i wyświetlają się w ten sam sposób na wszystkich urządzeniach. Do ich prawidłowego pobrania nie potrzebny jest nawet komputer, wystarczy samo podłączenie do Internetu i np. telefon lub telewizor.
– Nowa domena daje szansę na posiadanie internetowej wizytówki np. firmom, których nie stać na stworzenie własnego serwisu www. Teraz rejestrując wybraną nazwę w domenie .tel, automatycznie stworzą identyfikator, dzięki któremu będą mogli być odnalezieni przez potencjalnych klientów – mówi Katarzyna Gruszecka z 2BE.PL.
W domenie .TEL można zawrzeć dużą liczbę danych. Oprócz tradycyjnych informacji kontaktowych (telefon, faks, e-mail, adres www, Skype), możliwe również jest umieszczenie tam np. łącza nawigacyjnego do poszczególnych miast czy branż lub udostępnić funkcję geolokalizacji.
– Na razie skorzystanie z tej usługi wymaga trochę zachodu, gdyż do 23 marca domeny .tel dostępne są tylko w tzw. fazie Landrush. Dzień później domeny staną się ogólnodostępne do rejestracji na zasadach „kto pierwszy ten lepszy” – informuje Katarzyna Gruszecka.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.