W ciągu 100 dni od premiery Samsunga Galaxy S III sprzedano 20 mln sztuk urządzenia.
Firma Samsung poinformowała, że dobrej sprzedaży swojego flagowego smartfona. Telefon posiadający 4,8-calowy wyświetlacz Super AMOLED HD (1280x720px) i system operacyjny Android Ice Cream Sandwich w ciągu 100 dni sprzedał się w 20 mln egzemplarzy.
Od czasu majowego debiutu Galaxy S III cieszy się nieustającą uwagą i popularnością, a my jesteśmy zachwyceni jego sukcesem. Chciałbym szczerze podziękować klientom, którzy wybrali Galaxy S III i zapewnić ich, że nigdy nie przestaniemy dostarczać inteligentnych technologii mobilnych, które pomagają użytkownikom odkrywać nowe możliwości i doskonale sprawdzają się podczas codziennego użytkowania – powiedział JK Shin, prezes i dyrektor działu IT & Mobile Communications w Samsung Electronics.
W dniu premiery Galaxy S III był dostępny w kolorze ciemnoniebieskim (Pebble Blue) i białym (Marble White), a obecnie wybór rozszerzono o następujące barwy: bursztynową (Amber Brown), rubinową (Garnet Red), szafirową (Sapphire Black) i tytanowo-szarą (Titanium Gray). Dostępność kolorów zależy od kraju oraz sprzedawcy.
Dodajmy, że to nie jedyne nowości ze stajni Samsunga. Pod koniec sierpnia firma zaprezentowała następcę modelu Note, nowy tablet oraz hybrydę telefonu i aparatu cyfrowego. 12 września swoje nowe produkty (w tym, jak się spekuluje, nowego iPhone’a) pokazać ma firma Apple, a dziś jeszcze, wieczorem polskiego czasu, odbędzie się konferencja firmy Amazon.
Wpisy promowane
- Na co zwrócić uwagę przy kredycie hipotecznym w 2024 roku?Marzysz o własnym mieszkaniu, ale nie masz wystarczających środków finansowych? To właśnie wtedy z pomocą przychodzi kredyt hipoteczny, czyli jedno ...
- Niezbędne narzędzie w każdej firmie – przewodnik po wózkach transportowychW przestrzeniach takich jak magazyny, fabryki czy warsztaty, gdzie codziennie zarządza się ciężkimi i nieporęcznymi przedmiotami i towarami, nieocenioną wartość ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.