SAP Business One zdobywa polski rynek MSP

Opublikowano: 20 listopada 2002. Kategoria: Rynek. Tagi: , , , ,

Firma SAP Polska poinformowała o kolejnych sukcesach w sprzedaży oprogramowania dla małych i średnich firm SAP Business One. Już 53 firmy zdecydowały się w tym roku na wykorzystanie tego nowoczesnego rozwiązania informatycznego w swojej działalności biznesowej. W październiku do grona klientów SAP Business One dołączyły 23 firmy. Podpisano również 3 kolejne umowy partnerskie z firmami: Aspekt z Bytomia, Omnikom z Warszawy oraz Rob-Com z Wrocławia. Firmy te zdecydowały się jednocześnie na wykorzystanie SAP Busienss One do wsparcia własnej działalności biznesowej. W sumie SAP Polska współpracuje już z ośmioma firmami w zakresie sprzedaży i wdrażania SAP Business One (pozostałe firmy partnerskie to: Comers, Kontinuum, Simple, Terminus, Yuma).

„Małe i średnie przedsiębiorstwa mają bardzo różne wymagania – mówi Waldemar Faliński, dyrektor odpowiedzialny za program SAP Business One w Polsce. – Przekonujemy się o tym w trakcie rozmów z każdym nowym klientem. Firmy z sektora MSP, w przeciwieństwie do dużych firm, nie starają się koncentrować tylko na jednym obszarze działalności. Często zajmują się – i to w ramach tej samej jednostki gospodarczej, czy grupy firm – wieloma rozmaitymi dziedzinami aktywności biznesowej. Co ciekawe, pojawia się również formuła grupy zaprzyjaźnionych firm, nie tworzących jednak struktury grupy kapitałowej, a chcących razem korzystać z jednego systemu informatycznego przy zachowaniu swojej odrębności. Prowadzimy również szereg rozmów z naszymi klientami mySAP.com, dla których SAP Business One jest atrakcyjną ofertą uzupełniającą dla ich małych spółek zależnych oraz sieci partnerów handlowych. Dzięki elastycznej formule możemy we wszystkich tych przypadkach zaoferować odpowiednie funkcjonalnie i atrakcyjne użytkowo rozwiązanie.”

http://www.sap.com/poland

Sylwester KozakSAP Business One zdobywa polski rynek MSP

Podziel się!

O autorze

Sylwester Kozak

Facebook Twitter Google+

Specjalista w zakresie marketingu opartego o promocję wiedzy i doświadczenia. Aktywnie prowadzi własne jak i zlecone serwisy internetowe. Przygotowuje koncepcje biznesowe i analizy rynkowe nowych projektów. Ma praktyczne doświadczenie z zakresu promocji, eCommerce, e-PR, SEO, SEM i prowadzenia projektów internetowych.