SAP rekomendowanym dostawcą dla logistyki

Opublikowano: 29 listopada 2002. Kategoria: Rynek. Tagi: , , , ,

Firma SAP Polska poinformowała, że została wyróżniona przez magazyn Eurologistics oraz Data Group jako Rekomendowany dostawca dla logistyki, w kategorii Dostawca systemu informatycznego. Tytuł ten jest tym większym sukcesem i zaszczytem, że to najlepsze firmy logistyczne doceniły wkład SAP Polska w rozwój infrastruktury polskich sieci logistycznych.

Badanie konsumenckie zostało przeprowadzone metodą ankietową. Specjalny kwestionariusz wypełniło większość firm świadczących usługi logistyczne na rynku polskim. Wyłoniono 7 kategorii, w tym kategorię: Dostawca systemu informatycznego klasy SCM (Supply Chain Management – zarządzanie łańcuchem dostaw). W kwestionariuszu pod uwagę brane były: spontaniczna znajomość marki dostawcy, korzystanie z ich usług oraz ich rekomendacja (czy dany operator poleciłby daną firmę, czy nie). Firma SAP zajęła w tym rankingu niekwestionowane pierwsze miejsce.

Nagroda przyznana rozwiązaniu mySAP Supply Chain Management w badaniu Eurologistic i Data Group jest już drugim wyróżnieniem dla rozwiązań SAP w zakresie zarządzania łańcuchem dostaw. W ubiegłym roku SAP Polska otrzymał z rąk Polskiego Centrum Doradztwa Logistycznego nagrodę „Logistyk roku 2001” w kategorii System informatyczny.

Rozwiązania mySAP Supply Chain Management stanowią kompleksowy zestaw modułów umożliwiających kształtowanie, monitorowanie i aktywne zarządzanie siecią przedsiębiorstw uczestniczących w łańcuchu dostaw.

Na całym świecie już blisko 5.500 firm korzysta z ponad 10.000 instalacji mySAP Supply Chain Management. Są to m.in. firmy: Bertelsmann, Goodyear, Chupa Chups, Merloni, International Flavours, Bayer Corp., Motorola, Palm, Procter & Gamble.

http://www.sap.com/poland

Sylwester KozakSAP rekomendowanym dostawcą dla logistyki

Podziel się!

O autorze

Sylwester Kozak

Facebook Twitter Google+

Specjalista w zakresie marketingu opartego o promocję wiedzy i doświadczenia. Aktywnie prowadzi własne jak i zlecone serwisy internetowe. Przygotowuje koncepcje biznesowe i analizy rynkowe nowych projektów. Ma praktyczne doświadczenie z zakresu promocji, eCommerce, e-PR, SEO, SEM i prowadzenia projektów internetowych.