SAP udostępnia nowe możliwości systemu mySAP CRM

Opublikowano: 31 marca 2004. Kategoria: Rynek. Tagi: , , ,

Zarząd SAP AG poinformował o udostępnieniu nowych funkcjonalności w zakresie oprogramowania do zarządzania relacjami z klientami. Zadaniem nowych rozwiązań jest przyspieszenie działania aplikacji analitycznych oraz zwiększenie ich dostępności dla pracowników całej firmy.

Wykorzystując zaawansowaną technologię SAP NetWeaver, mySAP CRM oferuje zautomatyzowaną funkcjonalność intelligent software agents, która pozwala użytkownikom zachować stały wgląd w dane klientów podczas wykonywania codziennych zadań związanych z pracą działów marketingu, sprzedaży, sektorów zarządzania komunikacją oraz centrów obsługi.

W rozwiązaniu SAP CRM zastosowany został nowy, niezwykle szybki mechanizm wyszukiwania SAP NetWeaver, który umożliwia maksymalne skrócenie czasu potrzebnego na segmentację klientów. Proces ten, dotychczas realizowany w ciągu jednego dnia, teraz może być wykonany w ciągu kilku sekund. Dzięki temu organizacje zyskują szybszy i dokładniejszy wgląd w cenne, pochodzące z całej firmy dane. Umożliwia to podejmowanie natychmiastowych decyzji, a tym samym wykorzystanie aktualnie pojawiających się szans biznesowych. To z kolei prowadzi do podwyższenia liczby klientów odpowiadających na kampanie marketingowe, a ostatecznie – do zwiększenia zwrotu z inwestycji marketingowych.

Informacja o rozszerzeniu oprogramowania CRM została ogłoszona na największych światowych targach technologicznych CeBIT, odbywających się w Hanowerze (Niemcy) w dniach 18 – 24 marca 2004 roku.

Rozszerzenie mySAP CRM o funkcjonalności do przeprowadzania analiz w czasie rzeczywistym będzie dostępne dla klientów w czerwcu 2004, a szybka wyszukiwarka – we wrześniu 2004.

http://www.sap.com

Sylwester KozakSAP udostępnia nowe możliwości systemu mySAP CRM

Podziel się!

O autorze

Sylwester Kozak

Facebook Twitter Google+

Specjalista w zakresie marketingu opartego o promocję wiedzy i doświadczenia. Aktywnie prowadzi własne jak i zlecone serwisy internetowe. Przygotowuje koncepcje biznesowe i analizy rynkowe nowych projektów. Ma praktyczne doświadczenie z zakresu promocji, eCommerce, e-PR, SEO, SEM i prowadzenia projektów internetowych.