Zarząd SAP AG poinformował o udostępnieniu nowych funkcjonalności w zakresie oprogramowania do zarządzania relacjami z klientami. Zadaniem nowych rozwiązań jest przyspieszenie działania aplikacji analitycznych oraz zwiększenie ich dostępności dla pracowników całej firmy.
Wykorzystując zaawansowaną technologię SAP NetWeaver, mySAP CRM oferuje zautomatyzowaną funkcjonalność intelligent software agents, która pozwala użytkownikom zachować stały wgląd w dane klientów podczas wykonywania codziennych zadań związanych z pracą działów marketingu, sprzedaży, sektorów zarządzania komunikacją oraz centrów obsługi.
W rozwiązaniu SAP CRM zastosowany został nowy, niezwykle szybki mechanizm wyszukiwania SAP NetWeaver, który umożliwia maksymalne skrócenie czasu potrzebnego na segmentację klientów. Proces ten, dotychczas realizowany w ciągu jednego dnia, teraz może być wykonany w ciągu kilku sekund. Dzięki temu organizacje zyskują szybszy i dokładniejszy wgląd w cenne, pochodzące z całej firmy dane. Umożliwia to podejmowanie natychmiastowych decyzji, a tym samym wykorzystanie aktualnie pojawiających się szans biznesowych. To z kolei prowadzi do podwyższenia liczby klientów odpowiadających na kampanie marketingowe, a ostatecznie – do zwiększenia zwrotu z inwestycji marketingowych.
Informacja o rozszerzeniu oprogramowania CRM została ogłoszona na największych światowych targach technologicznych CeBIT, odbywających się w Hanowerze (Niemcy) w dniach 18 – 24 marca 2004 roku.
Rozszerzenie mySAP CRM o funkcjonalności do przeprowadzania analiz w czasie rzeczywistym będzie dostępne dla klientów w czerwcu 2004, a szybka wyszukiwarka – we wrześniu 2004.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.