SAP w United States Postal Service

Opublikowano: 2 września 2004. Kategoria: Rynek. Tagi: , , , , ,

SAP America, Inc. , oddział SAP AG, poinformował o wyborze rozwiązania SAP® przez Pocztę Stanów Zjednoczonych – United States Postal Service, w celu usprawnienia procesów biznesowych w systemie zarządzania kadrami. U.S. Postal Service zatrudnia ponad 700 tysięcy osób, co stanowi jedną trzecią pracowników cywilnych rządu federalnego. Tym samym jest jednym z największych pracodawców na świecie.

Nowo wdrożony mySAP Business Suite zastąpi system wykorzystywany przez U.S. Postal Service od 25 lat. Partnerem wdrożeniowym przy projekcie U.S. Postal Service został dział SAP Professional Services.

„Projekt ten pozwoli nam zmodernizować i scentralizować zarządzanie kapitałem ludzkim, a także zapewni naszym pracownikom bardziej efektywny dostęp do informacji dzięki zintegrowanej platformie IT – powiedział Robert L. Otto, Dyrektor ds. technologii United States Postal Service. – Celem projektu jest takie wykorzystanie technologii, aby pracownicy, którzy są najcenniejszym kapitałem naszej firmy, mieli do dyspozycji narzędzia, które zagwarantują im dodatkową wartość. Oprócz tego oprogramowanie umożliwi kierownictwu elastyczne zarządzanie i kontrolowanie kosztów.”

„Rozwiązania SAP wspierają strategiczne zarządzanie kapitałem ludzkim poprzez maksymalizację wartości, przy jednoczesnej ochronie bieżących inwestycji w personel i technologię – powiedział Steve Peck, Prezes SAP Public Services. – Organizacje pocztowe, takie jak U.S. Postal Service, mogą efektywnie rozwijać zasoby ludzkie, optymalizować wydajność i kontrolować koszty za pomocą rozwiązań SAP. Aplikacje SAP wspierają rekrutację, szkolenia i ścieżkę rozwoju zawodowego pracowników w zakresie różnorodnych umiejętności. Ponadto zapewnią menedżerom dostęp do narzędzi pozwalających na odpowiednie planowanie.”

W ramach rozwiązania mySAP Business Suite, U.S. Postal Service otrzymał również licencje SAP NetWeaver, otwartej platformy integracyjnej i aplikacyjnej, która zapewni m.in. współpracę użytkowników w różnych procesach biznesowych, będzie wspierać elastyczność strategii biznesowych oraz uproszczenie wszystkich działań IT. Wykorzystując SAP NetWeaver, U.S. Postal Service będzie mógł zbierać i analizować informacje z całego przedsiębiorstwa, tak aby skuteczniej identyfikować, szkolić i właściwie przydzielać najlepszych pracowników do obsługi poczty i utrzymania najwyższego poziomu obsługi klienta.

http://www.sap.pl

Sylwester KozakSAP w United States Postal Service

Podziel się!

O autorze

Sylwester Kozak

Facebook Twitter Google+

Specjalista w zakresie marketingu opartego o promocję wiedzy i doświadczenia. Aktywnie prowadzi własne jak i zlecone serwisy internetowe. Przygotowuje koncepcje biznesowe i analizy rynkowe nowych projektów. Ma praktyczne doświadczenie z zakresu promocji, eCommerce, e-PR, SEO, SEM i prowadzenia projektów internetowych.