SAP zwiększa zakres usług wsparcia

SAP AG poinformował o zwiększeniu zakresu usług wsparcia oprogramowania, którego celem jest pomoc klientom w zarządzaniu uaktualnieniami i rozszerzeniami rozwiązań SAP.

SAP włączył system do zarządzania zmianami (Change Request Management) jako integralną część narzędzia SAP Solution Manager, oferowanego klientom w ramach standardowych usług wsparcia. SAP poinformował również o specjalnej ofercie wsparcia MaxAttention, której celem jest usprawnienie zarządzania jakością techniczną, zapewnienie optymalnej wydajności i maksymalne obniżenie całkowitego kosztu eksploatacji (TCO) podczas wykorzystywania systemów SAP.

„Efektywne zarządzanie zmianami procesów biznesowych oraz oprogramowania jest kluczowym wyzwaniem dla firm, które chcą pozostać konkurencyjne w dzisiejszym stale zmieniającym się środowisku – powiedział Uwe Hommel, Wiceprezes SAP Active Global Support. – Zapewniamy naszym klientom szybkość i stabilność, oferując im w ramach rozwiązania SAP Solution Manager (czyli bez dodatkowych opłat) jeden kompleksowy system do zarządzania zmianami, który pozwala sterować nie tylko projektami i procesami workflow, ale także technicznymi jednostkami składników SAP. Dla wymagających klientów jesteśmy w stanie wykonać jeszcze więcej: mamy dla nich dodatkową ofertę wsparcia SAP MaxAttention, realizowanego przez specjalne zespoły oddelegowane do ich siedzib. Mogą z niej skorzystać firmy oczekujące dostosowanych do swych potrzeb eksperckich usług świadczonych przez zaufanego partnera, któremu bez obaw można powierzyć technologiczne inwestycje w sukces biznesowy”.

http://www.sap.pl

Wpisy promowane

Wydarzenia

Brak Patronatów

Najnowsze wpisy

Scroll to Top