Spółka SARE, twórca narzędzi do e-mail marketingu, podsumowała pierwszy kwartał 2014 r. Firma odnotowała zysk na poziomie 821 tys. zł i przychody przekraczające 6 mln zł. Przychody spółki w porównaniu z rokiem poprzednim wzrosły o 94 proc.
Takie wyniki motywują nas do wprowadzania kolejnych innowacji związanych z rynkiem szeroko pojętego e-marketingu i nie tylko, bo staramy się wychodzić na przeciw oczekiwaniom naszych obecnych i przyszłych klientów – powiedział Tomasz Pruszczyński, Prezes Zarządu SARE.
W komunikacie spółka podkreśla, że tak dobre wyniki są efektem stabilnej pozycji na rynkach zagranicznych, rozwijania produktów oraz wprowadzania nowych funkcjonalności.
Wpisy promowane
- Jak nowoczesne drukarnie wspierają e-biznes w 2025 roku?Rozwój e-commerce w 2025 roku idzie w parze z rosnącymi oczekiwaniami klientów w zakresie identyfikacji wizualnej i jakości opakowań. Coraz ...
- Prawnik dla przedsiębiorcy – na czym polega obsługa prawna przedsiębiorstw?Prowadzenie własnej działalności gospodarczej to mnóstwo obowiązków. Przedsiębiorcy muszą utrzymywać dobre relacje z kontrahentami, ale też pilnować przepisów podatkowych i ...
Zobacz ofertę Wpisów promowanych.
Wydarzenia
- 24-26.09.2025 Olimp Marketplace V
- 06-07.10.2025 Testing Ground Conference 2025
Nie widzisz swojego wydarzenia? Skontaktuj się z nami!