Wyłoniono już zwycięzców konkursu internetowego sklepu OutletMeblowy.pl zorganizowanego przez JL Connect. Wykonawcą technicznym i marketingowym akcji była Grupa AMP Media.
Warunkiem wzięcia udziału w akcji było dokonanie zakupu dowolnego produktu ze strony http://outletmeblowy.pl i przesłanie fotografii zakupionego produktu przez formularz znajdujący się na stronie konkursowej. Działania podjęte przez organizatora miały na celu zachęcenie klientów do zaprezentowania, w jaki sposób zakupiony przedmiot odmienił wnętrze, w którym się znalazł.
W konkursie przewidziano dla zwycięzców atrakcyjne nagrody. Zdobywca pierwszego miejsca otrzymał bon wysokości 50% wartości towaru przedstawionego na konkursowym zdjęciu. Laureaci drugiej i trzeciej nagrody otrzymali nagrody rzeczowe.
– Akcja ta jest dla sklepu www.OutletMeblowy.pl pewną formą nawiązania kontaktu z klientem – wysłanie fotografii jest wiadomością, której treścią jest zadowolenie klienta. Komunikat ten jest niezwykle cenny, gdyż nie ma lepszej reklamy niż usatysfakcjonowany nabywca. Jest on bowiem rekomendacją towarów oferowanych przez sklep w swoim otoczeniu oraz internecie. Taka osoba, poprzez wysłanie opinii o zakupionych dobrach, staje się dla nas kimś więcej niż klientem – mówi Tomasz Krzemiński, Manager Zarządzający OutletMeblowy.pl.
Z myślą o potencjalnych klientach, stworzono konkursową galerię, gdzie można zobaczyć wszystkie zdjęcia, jakie zostały nadesłane.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.