iTraff Technology, twórca aplikacji SaveUp, zakończył pierwszą rundę finansowania i uzyskał prawie 2 mln na rozwój.
Aplikacja SaveUp pozwala na bezpośredni zakup przez telefon produktów rozpoznanych na zdjęciu. Na potrzeby rozwoju API, dzięki któremu będzie można samodzielnie stworzyć własną aplikację służącą do błyskawicznego rozpoznawania obrazu, spółka pozyskała 1,9 mln zł, wśród inwestorów znaleźli się m.in. Innovation Nest (Piotr Wilam, współtwórca Onet.pl, oraz Marek Kapturkiewicz), Rafał Han, a także Stephane Senkowski. Jednym z inwestorów obecnej rundy jest również SpeedUp Venture Capital Group, który zainwestował już uprzednio w iTraff Technology na tzw. poziomie seed.
Grupie SpeedUp zawdzięczamy bardzo wiele. To ona wprowadziła nas w branżę, pomagała nam stawiać pierwsze kroki. Cieszę się także, że zaledwie w rok od momentu powstania naszej firmy, udało nam się pozyskać kolejne fundusze zapewniające dalszy, intensywny rozwój naszej technologii. Warto podkreślić, że z dniem dzisiejszym zyskujemy nie tylko inwestorów, ale także znakomitych ekspertów od lat pracujących w branży IT, co zapewnia nam doskonałe, mentorskie wsparcie – podkreśla Arkadiusz Skuza, CEO iTraff Technology.
Wpisy promowane
- Kiedy warto zainwestować w automatyzację logistyki e-commerce?Przedsiębiorcy z branży e-commerce coraz chętniej korzystają z automatyzacji logistyki. To bowiem skuteczny sposób na usprawnienie pracy. W tym artykule ...
- Mierzenie czasu pracy w dynamicznym świecie: odkryj skuteczne sposoby z TimeCamp!Zastanawiasz się, jak usprawnić zarządzanie czasem pracy w rozproszonym zespole i nie stracić przy tym motywacji? Sprawdź, jak TimeCamp może ...
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: 133 pkt w styczniu 2025 r.Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
- E-commerce w Polsce: 20% konsumentów często rezygnuje z zakupów onlineBranża e-commerce w Polsce rozwija się dynamicznie, oferując konsumentom coraz więcej udogodnień. Mimo to, wielu Polaków rezygnuje z zakupów online, ...
- Sztuczna inteligencja w e-commerce: 5 kluczowych technologii według ekspertów ShoperSztuczna inteligencja coraz częściej wspiera e-commerce, pomagając sprzedawcom w budowaniu przewagi konkurencyjnej. Jakie rozwiązania odgrywają dziś kluczową rolę w sprzedaży ...
- BaseLinker Index wskazuje na wzrost polskiego e-commerce o 10,8% w grudniu 2024Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.