Scala prezentuje iScala Business Intelligence Web Parts

Opublikowano: 10 kwietnia 2003. Kategoria: Rynek. Tagi: , , , ,

Dzięki umowie, podpisanej przez Scalę z firmą Decision Support Panel (DSP), do budowy iScala BI Web Parts wykorzystano podstawowe technologie iScala oraz moduły internetowe DSP.

Umożliwiają one tworzenie w czasie rzeczywistym portalowych „wycinków” danych pochodzących z systemu ERP oraz business intelligence, bez konieczności zmiany podstawowej infrastruktury ERP przez użytkowników. iScala BI Server umożliwia lepsze wykorzystanie środków zainwestowanych w system ERP, udostępniając zintegrowane dane, pozwalające na podejmowanie właściwych decyzji biznesowych.

„Mam przyjemność zaprezentować iScala BI Web Parts – część prawdziwego rozwiązania ERP II – powiedział Piotr Żeromski, Kierownik Operacyjny w firmie Scala. – Jego zaawansowane funkcje obejmują niezwykle elastyczny zestaw narzędzi analitycznych, które umożliwiają użytkownikom przeglądanie danych w czasie rzeczywistym. Jest to nowoczesne narzędzie, pozwalające na bieżące monitorowanie wydajności przedsiębiorstwa.

Opracowane w języku XML moduły internetowe DSP to gotowe szablony do prezentowania informacji pobranych z hurtowni danych w cyfrowych panelach oraz portalach korporacyjnych, w tym portalach Microsoft, Plumtree oraz CoreChange. Rodzina produktów iScala Business Intelligence Server umożliwia użytkownikom dostęp do standardowych raportów lub podstawowych wskaźników kondycji przedsiębiorstwa i ich analizę.

„Współpraca ze Scalą nad projektem iScala BI Web Parts była dla nas wspaniałym doświadczeniem – powiedział Peder Ekstrand, prezes DSP. – Wiedzieliśmy, że Scala od dawna poszukiwała podwykonawców elementów Business Intelligence Server. Jesteśmy dumni z faktu, że Scala wybrała do współpracy właśnie nas. Głęboko wierzymy, że iScala BI Web Parts jest najefektywniejszym portalowym systemem business intelligence oferowanym obecnie klientom Scali.”

http://www.scala.pl

Sylwester KozakScala prezentuje iScala Business Intelligence Web Parts

Podziel się!

O autorze

Sylwester Kozak

Facebook Twitter Google+

Specjalista w zakresie marketingu opartego o promocję wiedzy i doświadczenia. Aktywnie prowadzi własne jak i zlecone serwisy internetowe. Przygotowuje koncepcje biznesowe i analizy rynkowe nowych projektów. Ma praktyczne doświadczenie z zakresu promocji, eCommerce, e-PR, SEO, SEM i prowadzenia projektów internetowych.