Schering internetowy

Opublikowano: 8 stycznia 2002. Kategoria: Rynek. Tagi: , , , ,

Nowy serwis internetowy http://www.schering.pl oddany kilka tygodni temu, jest modelowym rozwiązaniem komunikacyjnym polskiego oddziału niemieckiej firmy farmaceutycznej Schering AG. Powstał on w wyniku współpracy Concept! Polska, warszawskiego oddziału niemieckiej, sieciowej agencji interaktywnej, z firmą Schering AG S.A. Obecny serwis stanowi już 4 wersję stron koncernu. Jest on przykładem rozwiązania nie tylko informacyjnego, ale zapewniającego dodatkowo spersonalizowaną i zintegrowaną komunikację Schering AG ze swoimi grupami docelowymi.

“Koncern, poprzez serwis internetowy, prowadzi dialog z grupami docelowymi: lekarzami, farmaceutami, pacjentami, studentami medycyny i farmacji oraz innymi osobami poszukującymi rzetelnej informacji medycznej. Komunikacja dotyczy przede wszystkim czterech głównych dziedzin medycyny: diagnostyki radiologicznej i ultrasonografii, antykoncepcji i terapii hormonalnej, dermatologii, onkologii, hematologii oraz neurologii. Są to najważniejsze dziedziny, w których specjalizuje się firma Schering – powiedział Dr med. Zbigniew Kałużny, Dyrektor Medyczny Schernig AG S.A. w Polsce. Nasza firma jest przedsiębiorstwem prowadzącym działalność w skali globalnej i dlatego podążamy za uniwersalnymi wymaganiami rozwoju komunikacji z ważnymi dla nas środowiskami. Korzystamy z Internetu jako skutecznego sposobu informowania o swojej aktywności oraz środka wspierającego jej rozwój praktycznie we wszystkich zaplanowanych kierunkach. Wydaje się, że dzięki temu jesteśmy jednym z nielicznych podmiotów, zapewniających w tak wyczerpującym zakresie zarówno pacjentom jak i profesjonalistom dostęp do najnowszej i rzetelnej wiedzy medycznej. ”

Podpisane przez Prezydenta RP w październiku 2001 nowe Prawo Farmaceutyczne nakłada na koncerny farmaceutyczne działające w Polsce szereg nowych obowiązków, oraz wprowadza dodatkowe ograniczenia dotyczące właściwego sposobu przekazywania wiedzy medycznej oraz promocji farmaceutyków. Nowe strony www firmy spełniają te rygorystyczne wymogi: informacje na stronach podzielono na kategorie, do których dostęp mają jedynie uprawnieni użytkownicy uprzednio zarejestrowani w systemie. Oprócz działów zawierających informacje tylko dla profesjonalistów ( np. baza leków i substancji farmaceutycznych, informacje kliniczne i terapeutyczne) serwis dodatkowo zawiera informacje na temat historii firmy, jej działań oraz zakresu zainteresowań. Dla pacjentów przygotowano też specjalny dział omawiający wiele schorzeń oraz propagujący edukację zdrowotną, w tym szczegółowo opisujący zagadnienia antykoncepcji i zdrowia kobiety.

http://www.schering.pl

Sylwester KozakSchering internetowy

Podziel się!

O autorze

Sylwester Kozak

Facebook Twitter Google+

Specjalista w zakresie marketingu opartego o promocję wiedzy i doświadczenia. Aktywnie prowadzi własne jak i zlecone serwisy internetowe. Przygotowuje koncepcje biznesowe i analizy rynkowe nowych projektów. Ma praktyczne doświadczenie z zakresu promocji, eCommerce, e-PR, SEO, SEM i prowadzenia projektów internetowych.