Semahead rozpoczyna pracę w zakresie prowadzenia kampanii CPC dla spółki Rajapack. Agencja Semahead wygrała przetarg, do którego przystąpiły m.in. BlueRank i K2. Współpraca została nawiązana na czas nieokreślony.
Agencja Semahead będzie dpowiedzialna za promocje w wyszukiwarce i działania CPC dla sklepu Rajapack.pl oraz za audyt bieżących działań marketingowych.
Poziom merytoryczny obu agencji, które zaprosiliśmy do drugiego etapu był bardzo wysoki. Ostatecznie, o wyborze agencji Semahead przesądziły zaproponowane koszty współpracy i szerokie doświadczenie agencji na polu współpracy ze sklepami internetowymi – powiedziała Ilona Miziewicz-Groszczyk, Web Manager Rajapack Polska, odpowiedzialna za koordynację kampanii po stronie Klienta.
Rajapack należy do RAJA GROUP, producenta opakowań w Europie, którego obrót w 2012 roku wyniósł 411 milionów euro.
Wpisy promowane
- Jakie cechy powinna mieć skuteczna kampania PR?Dobrze zaplanowana kampania PR potrafi zdziałać cuda np. zbudować rozpoznawalność marki, poprawić jej wizerunek, wzmocnić relacje z klientami i przyciągnąć ...
- KSeF: jak nowy system e-faktur uprości twoją księgowość?Wprowadzenie obowiązku korzystania z Krajowego Systemu e-Faktur (KSeF), który ma na celu uproszczenie i unifikację procesu fakturowania w całym kraju. ...
Zobacz ofertę Wpisów promowanych.
Wydarzenia
- 30.06-01.07.2025 Code Europe
- 06-07.10.2025 Testing Ground Conference 2025
Nie widzisz swojego wydarzenia? Skontaktuj się z nami!