Semahead będzie prowadzić kampanie CPC dla Rajapack

Semahead rozpoczyna pracę w zakresie prowadzenia kampanii CPC dla spółki Rajapack. Agencja Semahead wygrała przetarg, do którego przystąpiły m.in. BlueRank i K2. Współpraca została nawiązana na czas nieokreślony.

logo_semahead

Agencja Semahead będzie dpowiedzialna za promocje w wyszukiwarce i działania CPC dla sklepu Rajapack.pl oraz za audyt bieżących działań marketingowych.

Poziom merytoryczny obu agencji, które zaprosiliśmy do drugiego etapu był bardzo wysoki. Ostatecznie, o wyborze agencji Semahead przesądziły zaproponowane koszty współpracy i szerokie doświadczenie agencji na polu współpracy ze sklepami internetowymi – powiedziała Ilona Miziewicz-Groszczyk, Web Manager Rajapack Polska, odpowiedzialna za koordynację kampanii po stronie Klienta.

Rajapack należy do RAJA GROUP, producenta opakowań w Europie, którego obrót w 2012 roku wyniósł 411 milionów euro.

Wpisy promowane

  • Na czym polega obsługa kadrowo-płacowa?
    Pracownicy będący podstawą każdego biznesu, wymagają umiejętnego i sprawnego zarządzania. Bez tego żaden pracodawca nie będzie w stanie zapewnić swojemu ...
  • Nadzór nad pracownikami terenowymi w firmie
    Kontrola pracy w terenie ma korzystny wpływ na efektywność podejmowanych działań. Dzięki nadzorowi przedsiębiorstwa mogą skuteczniej wykrywać ewentualne nieprawidłowości oraz ...

Wydarzenia

IT w Ubezpieczeniach
09.12.2021
Pytech Summit 2021
09.12.2021
Kongres Bezpieczeństwa Sieci
16.12.2021
Weź nasz patronat!
31.12.2021

Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.

Przewiń do góry