W środę 21 czerwca w Sali Okrągłego Stołu w Pałacu Staszica w Warszawie – siedzibie Polskiej Akademii Nauk odbyło się seminarium środowisk naukowych Pt. „Zasady i praktyka komercjalizacji odkryć naukowych i dostępne źródła
finansowania”. Organizatorami seminarium byli: Polska Akademia Nauk i Business Angel Seedfund.
W seminarium uczestniczyli m.in. prof. dr Michał Kleiber – Prezes Polskiej
Akademii Nauk, prof. dr Andrzej Górki – Wiceprezes Polskiej Akademii Nauk,
oraz przedstawiciele placówek naukowych. Prof. Kleiber we wstępnym słowie
przedstawił zgromadzonym stan polskiej nauki oraz cele jakie powinniśmy
sobie wyznaczyć dla przeciwdziałania opóźnieniom cywilizacyjnym. Jednym z
kluczowych elementów na tej drodze są strukturalne zmiany w finansowaniu
polskiej nauki i ułatwienia oraz zachęty dla komercjalizowania odkryć i
wynalazków.
Podczas seminarium przedstawione zostały tzw. „dobre praktyki” pokazujące
zakończone sukcesem procesy komercjalizacji, w skali makro na przykładzie
BIOTON SA oraz w skali mikro na przykładzie Krzysztof Kucharczyk Techniki
Elektroferyczne Sp. z o.o.
Wyczerpujący wykład na temat modeli i zasad komercjalizacji, zwłaszcza
przeprowadzanych we współpracy z funduszem inwestycyjnym – przedstawił
Michał Olszewski – wiceprezes Business Angel Seedfund Sp. z o.o.
Spotkanie podsumowali wspólnie Prezesi PAN wskazując na konieczność
organizowania tego typu seminariów i szerzenie wiedzy na temat współpracy
środowisk naukowych z biznesem i funduszami inwestycyjnymi.
Wpisy promowane
- Lojalny Klient korzyścią dla Twojej firmyW dzisiejszym świecie biznesu, w którym rywalizacja jest coraz bardziej zacięta, kluczem do sukcesu jest nie tylko pozyskanie nowych klientów, ...
- Polecane samochody do miasta w atrakcyjnym finansowaniuMałe samochody osobowe od lat cieszą się ogromną popularnością wśród mieszkańców dużych miast i aglomeracji. Mając na uwadze potrzeby dynamicznego ...
Wydarzenia
19. edycja Studenckiego Festiwalu Informatycznego
04.04.2024 - 06.04.2024
Najnowsze wpisy
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
- Restimo pozyskuje 2 mln zł na dalszą cyfryzację gastronomiiRestimo ogłosiło dzisiaj zamknięcie drugiej rundy inwestycyjnej na etapie seed w wysokości 2 mln zł od prywatnych inwestorów. Spółka stworzyła ...
- Nest Bank i Shoper wspólnie wspierają e-przedsiębiorcówShoper nawiązał współpracę z Nest Bankiem. Dzięki temu klienci Shoper mogą skorzystać z oferty konta, limitu lub kredytu firmowego w ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.