Termin i miejsce: 18 listopada 2009 roku, Warszawa
Seminarium poprowadzą:
- Mec. Roman Bieda (Kancelaria Prawna Maruta i Wspólnicy) – Prawnik, rzecznik patentowy oraz aplikant radcowski. Specjalizuje się w prawie własności intelektualnej oraz szeroko rozumianym prawie nowych technologii. Wykładowca prawa autorskiego i prasowego. Od kilku lat regularnie występuje na szkoleniach i konferencjach poświęconych różnym aspektom prawa nowych technologii oraz prowadzi zajęcia w ramach szeregu studiów podyplomowych. Autor artykułów prawniczych w prasie specjalistycznej. Prowadzi serwis www.prawnik.net.pl
- prof. dr hab. Ewa Nowińska (Instytut Prawa Własności Intelektualnej Uniwersytetu Jagiellońskiego) – Dyrektor Instytutu Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej Specjalista prawa konkurencji i prawa mediów. Autorka 120 prac naukowych z tego zakresu, recenzent projektów legislacyjnych, uczestnik szeregu badań naukowych z tego zakresu wykonywanych w ramach projektu PHARE. Kierownik Zakładu Prawa Środków Masowego Komunikowania, kierownik podyplomowego studium prawa autorskiego, wydawniczego i konkurencji w Instytucie Prawa Własności Intelektualnej. Laureatka nagrody Prezesa Urzędu Patentowego za rozprawę doktorską, odznaczona medalem Komisji Edukacji Narodowej.
Seminarium skierowane jest do: specjalistów ds. PR, rzeczników prasowych, Brand Managerów, osób odpowiedzialnych w firmie za komunikację korporacyjną, specjalistów ds. marketingu.
W programie (09:30-17:30):
- Prawo Autorskie w działaniach marketingowych i PR
- Prawne aspekty e – PR
- Ochrona brandu (marki)
- Zasady rozpowszechnienia informacji w działalności PR
- Naruszenie praw firmy jej zarządu lub pracowników poprzez wypowiedzi oraz publikacje prasowe (prasa tradycyjna/TV/Internet itp.)
- Sprostowania i odpowiedzi prasowe
Szczegółowe informacje: www.centrumpr.com.pl/pr.pdf
Koszt udziału jednej osoby w seminarium wynosi 620 zł + 22 proc. VAT
Powyższy koszt obejmuje: udział w obradach, materiały seminaryjne, poczęstunek w przerwie w obradach, certyfikat udziału.
Kontakt z koordynatorem:
Centrum Promocji Informatyki sp. z o.o. – Agata Soboń: [email protected]
Wpisy promowane
- Jak zmienia się biznes z systemem CMMS?W sektorze produkcji osiągane wyniki biznesowe w dużej mierze zależą od kondycji działu produkcji oraz działu odpowiedzialnego za utrzymanie ruchu ...
- Kiedy warto zainwestować w automatyzację logistyki e-commerce?Przedsiębiorcy z branży e-commerce coraz chętniej korzystają z automatyzacji logistyki. To bowiem skuteczny sposób na usprawnienie pracy. W tym artykule ...
Wydarzenia
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: 133 pkt w styczniu 2025 r.Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
- E-commerce w Polsce: 20% konsumentów często rezygnuje z zakupów onlineBranża e-commerce w Polsce rozwija się dynamicznie, oferując konsumentom coraz więcej udogodnień. Mimo to, wielu Polaków rezygnuje z zakupów online, ...
- Sztuczna inteligencja w e-commerce: 5 kluczowych technologii według ekspertów ShoperSztuczna inteligencja coraz częściej wspiera e-commerce, pomagając sprzedawcom w budowaniu przewagi konkurencyjnej. Jakie rozwiązania odgrywają dziś kluczową rolę w sprzedaży ...
- BaseLinker Index wskazuje na wzrost polskiego e-commerce o 10,8% w grudniu 2024Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.